2020-03-14, 02:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Man märker på Lennie när han hängt med Mergim en stund.
När andra kommer och pratar med Lennie att han låter lite off och inte hänger med i snacket första meningarna, tror hanns tankar om Mergim flugit runt i hanns huvud och blir avbruten med att prata om något helt annat.
Tror Lennie är kär i Mergim men kan inte säga eller göra något.

Ja, jag håller med dig. Undrar om han tänker på annat än Mergim. Det känns ju inte så. Önskar att båda klev ut garderoben och började duscha nakna tillsammans och sedan nakna springer till poolen hand i hand och sedan hade riktigt roligt med händer och tunga och på ett mysigt sätt låta Mergim stå vi poolkanten vänd bort från gosen lite böjd så gosen kunde betäcka honom mjukt. Mergim får gärna sjunga lite grann under tiden. Sedan sätta sig på bänken ute med goses huvud på Mergims bröst, medan han röker, och tillsammans vänta in soluppgången. BB hade fått ett par tusen nya abonnenter garanterat!
2020-03-14, 02:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jösses, ni är störda
Låt mig och mitt 80-tal vara
https://www.youtube.com/watch?v=YoDh_gHDvkk&list=RDYoDh_gHDvkk&start_radio =1
hehehe.
24åringen hade badkar och hon satt på badkars kanten och pissa och jag slickade medans
47åringen hände några gånger när hon druckit och ringt mig. Men hon har dusch som vi va i så hon stod upp och jag på knä och slickar samtidigt hon pissat.
Även knullat framifrån ståendes mot varandra medans hon pissat

Smarrigt va
Lovar det är nice. Smakar som saltvatten typ. inge farligt.
Du borde prova.
2020-03-14, 02:27
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie Amilia och Mergim är en pakt. det märks tydligt.
Dom 3 kommer hålla varandra ryggen.

Japp,och Lennie gör som Amilia vill.
2020-03-14, 02:29
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Va? Sover Amolia själv?

Lennie verkar ju inte sova med henne?

Trodde inte det var möjligt att hon kunde sova själv.

Eller handlar det om lag? Att hon inte får sova där ute?

Ja hur kan det vara möjligt !
Vem våldgästar hon nu .
Måste sommnat hårt och drömmer om Lennie.
2020-03-14, 02:30
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja, jag håller med dig. Undrar om han tänker på annat än Mergim. Det känns ju inte så. Önskar att båda klev ut garderoben och började duscha nakna tillsammans och sedan nakna springer till poolen hand i hand och sedan hade riktigt roligt med händer och tunga och på ett mysigt sätt låta Mergim stå vi poolkanten vänd bort från gosen lite böjd så gosen kunde betäcka honom mjukt. Mergim får gärna sjunga lite grann under tiden. Sedan sätta sig på bänken ute med goses huvud på Mergims bröst, medan han röker, och tillsammans vänta in soluppgången. BB hade fått ett par tusen nya abonnenter garanterat!

Ja,dom är bögar. Nu är jag förvisso tjej men aldrig sett killkompisar jag har bete sig så.
Medlem
Varför är det hjärta på kameran ibland?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jösses, ni är störda
Låt mig och mitt 80-tal vara
https://www.youtube.com/watch?v=YoDh_gHDvkk&list=RDYoDh_gHDvkk&start_radio =1

Faaaaan vilken underbar låt. Jag minns såväl när den kom. Fasen 80 talet, vilka minnen.
2020-03-14, 02:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
hahahaha, det har du rätt i. Kul att se dig

Detsamma PJ!
2020-03-14, 02:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja,dom är bögar. Nu är jag förvisso tjej men aldrig sett killkompisar jag har bete sig så.

Ja inte mina heller och jag är "the dude".
2020-03-14, 02:36
Medlem
Jag hade ett tankeexperiment tidigare, när säsongen drog igång och deltagarna gick in i huset. Tänk om något extremt inträffade, något som gjorde att alla andra människor på jorden "försvann" omgående (till exempel på grund av ett virus som var klart aggressivare än Corona).

Deltagarna skulle efter ett tag upptäcka att de inte längre hör "detta är Big Brother!". Kamerorna slutade röra på sig. Inga brev. Ingen mat. Ingen måndagsfinal. Undrar hur lång tid det skulle ta innan någon skulle försöka ta sig ut ur huset för att se vad som hänt på utsidan? Skulle alla gå ut samtidigt eller skulle någon av dem "offra sig" och kolla läget medan de andra väntade där inne?
2020-03-14, 02:36
Medlem
Citat:
Fyfan vad det låter romantiskt och fint. Enda problemet för mergim låter som att hans familj inte är OK med det? För varför annars har han inte kommit ur garderoben än. Tror de andra deltagarna att han är straight?
2020-03-14, 02:37
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ja inte mina heller och jag är "the dude".

Precis min poäng. Killar vet ju ännu bättre om det är normalt som icke bög att hålla på som Lennie och Bögrim.
Undra om Börgrims förädrar fattat något nu !
Eller om.dom låtsats vara blinda dem med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in