2020-03-14, 01:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Yikes vill inte tänka på Glasmans sexuella erövringar av unga kvinnor. Jag hade legat med alla i huset framför Glasman. PV skulle krävas fem eller sju vinare men ändå.
2020-03-14, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Precis.
Läkemedels företag gnuggar händerna.

Det va någon influensa förut några år sedan. det va nå influensa folk tog spruta emot och fick komplikationer.
Dom hade botemedel klart och hade forskat på det flera år,
När dom hade botemedel klart så kom influensan till befolkningen.
Finns en dokumentär om den influensan och det läkemedels företaget som tros ligga bakom influensan.

Svininfluensan? H1N1
2020-03-14, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Yikes vill inte tänka på Glasmans sexuella erövringar av unga kvinnor. Jag hade legat med alla i huset framför Glasman. PV skulle krävas fem eller sju vinare men ändå.
Haha. Det är något som är creepy med honom och tjejer, speciellt yngre tjejer nej usch lol.
2020-03-14, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Haha. Det är något som är creepy med honom och tjejer, speciellt yngre tjejer nej usch lol.
Han ser ut som skit, men makt är makt! Kan man använda sin makt på rätt sätt kan man uträtta stora grejer.
2020-03-14, 01:59
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Stämmer helt det är därför jag nämnde att han gillar att stå vid insläppet på Riche för att vinka in de han gilllar lite mer. Unga tjejer i Stockholms uteliv vill gärna komma in i den populära klicken så då är Glasman deras target.
oki. vet inte vad det är för klubb. men har får nog doppa friskt där.

Kompis stod i garderoben för ett tag sedan och tog emot kläder på besökare, han fick med sig brud varje natt han stod typ. Och han va inte någon 10poängare och han va nästan 40år och fick med sig allt från 18-30åringar med sig hem efter krogen.

A han Glasman har nämnt att han gillar yngre tjejer i 20års åldern.
2020-03-14, 02:02
Medlem
Citat:
Ja det kan vara så, men de nämmde just nu precis att de var trötta på nya deltagare. Hörde du inte det?

Jag hörde det, men det kan ju vara påverkat av det intryck de fått av de senaste nya deltagarna. Det här var väl också första gången de fick in två nya samtidigt, tidigare har de bara behövt hantera en åt gången. "Philip och Fredrik" passade kanske inte deras smak, medan en helt annan typ av person hade imponerat på dem direkt.

Nu ska det väl tydligen inte släppas in fler nya deltagare, så "urinvånarna" slipper bli besvikna igen oavsett.
2020-03-14, 02:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Lennie hänger med Mergim och är hanns lilla pojke han beskyddar.
Lennie står på min Bucket list att få ut.

Ja. Lennie skulle ju inte pakta sa han. Ändå röstade han som Amelia sade till honom. Han svarade på läsarnas frågor att han klickar minst med Glasman. Ändå umgicks han med Martin och Glasman hela förra veckan med sina jobbiga 20 frågor och hade kul. Han sade knappt ett ord till Bella under tiden han var där utom sista dagen. Ändå röstar han för Bella skall stanna. Och det mest ironiska var att Bella sade att Glasman var en av hennes favoriter. Hur skall man tolka det? Den enda tolkningen är att han gjorde som Amelia och Mergim sade åt honom att rösta. Så nog är han lite lurig vår lelle Lennie.
2020-03-14, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Julia och lisa2 är de enda jag hade kunnat sätta på i huset. Jasmine har för platt röv och barnslig. Victoria för knubbig och fula ankläppar. Amilia ska vi inte ens prata om. Fy helvete
2020-03-14, 02:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag hörde det, men det kan ju vara påverkat av det intryck de fått av de senaste nya deltagarna. Det här var väl också första gången de fick in två nya samtidigt, tidigare har de bara behövt hantera en åt gången. "Philip och Fredrik" passade kanske inte deras smak, medan en helt annan typ av person hade imponerat på dem direkt.

Nu ska det väl tydligen inte släppas in fler nya deltagare, så "urinvånarna" slipper bli besvikna igen oavsett.

Schysst analys där. Jag vill heller inte se någon ny i huset. Men fler uppdrag, partygrisen och intressanta tävlingar varje dag vore önskvärt.
2020-03-14, 02:04
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ja. Lennie skulle ju inte pakta sa han. Ändå röstade han som Amelia sade till honom. Han svarade på läsarnas frågor att han klickar minst med Glasman. Ändå umgicks han med Martin och Glasman hela förra veckan med sina jobbiga 20 frågor och hade kul. Han sade knappt ett ord till Bella under tiden han var där utom sista dagen. Ändå röstar han för Bella skall stanna. Och det mest ironiska var att Bella sade att Glasman var en av hennes favoriter. Hur skall man tolka det? Den enda tolkningen är att han gjorde som Amelia och Mergim sade åt honom att rösta. Så nog är han lite lurig vår lelle Lennie.
Lennie Amilia och Mergim är en pakt. det märks tydligt.
Dom 3 kommer hålla varandra ryggen.
2020-03-14, 02:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Lennie Amilia och Mergim är en pakt. det märks tydligt.
Dom 3 kommer hålla varandra ryggen.

Visst. Så är det! Tror inte en sekund på att Lennie är "så fin och snäll och helt underbar". Lennie är där för miljonen, Amelias skäggmussla och Mergims röv som han vill studera lite närmare.
2020-03-14, 02:09
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Julia och lisa2 är de enda jag hade kunnat sätta på i huset. Jasmine har för platt röv och barnslig. Victoria för knubbig och fula ankläppar. Amilia ska vi inte ens prata om. Fy helvete
Julia och Jassa skulle jag inte tveka att ha kul med.
Älskar bådas kroppar.
Jassa kropp är Mmmmmm
Jullans kropp är Woooow
Men Jassa är helt klart snyggast.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in