2020-03-14, 01:45
Medlem
herpesvårtas avatar
Haha Jasse sa att hon tror att både Mergim och Amilia har en crush på Lennie (Alla blev väldigt tysta efter det)

Hördes att Alex tänkte 'bombaaaclaat' för sig själv.
2020-03-14, 01:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag är inte säker på om de blir trötta på nya ansikten, framför allt inte när jag tänker tillbaka på några av de tidigare säsongerna. Hittills har det sett ut som att två saker varit avgörande: Hur den nya deltagaren själv beter sig vid ankomsten (Jessica ballade ur och försvann nästan direkt), och/eller hur de som redan är i huset beter sig (att Izabella kom in direkt efter det där med Lennie/Lisa var klart annorlunda jämfört med när "kändis-Jocke" kom in när Anty precis hade åkt ut).

Ja det kan vara så, men de nämmde just nu precis att de var trötta på nya deltagare. Hörde du inte det?
2020-03-14, 01:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Av de tjejer han försökte få till något med i huset är varför jag tvivlar.

Okej. Nej i huset är det magert. Hans känns nog för gammal för de flesta och han ser ju inte direkt ut som Tom Cruise
2020-03-14, 01:48
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ja, jag med. Är något med honom. Fast det är ändå skumt då han verkar som en skön kille, förmodligen utanför huset också så det är lite konstigt. Men får en sådan känsla med. Glasman ser också ut som en sådan kille som inte får ligga mycket.
Glasman knullar yngre brudar i 20+ års åldern och kortare förhållanden, har han snackat om.
Hans senaste tjej va 25år
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha Jasse sa att hon tror att både Mergim och Amilia har en crush på Lennie (Alla blev väldigt tysta efter det)

Hördes att Alex tänkte 'bombaaaclaat' för sig själv.

Synd att de inte fortsatte att pressa honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okej. Nej i huset är det magert. Hans känns nog för gammal för de flesta och han ser ju inte direkt ut som Tom Cruise
Spelar ingen roll ålder. Hans game var ju whack och creepy oavsett.
2020-03-14, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Haha alltså jag fattar inte...

Kul skvaller att lyssna på ändå, även om jag skäms lite. Dock trodde jag aldrig detta om Lennie!

Trodde inte att han va så pang på rödbetan och kanske inte med amilia men det fick man ju käka upp. Han är väldig fin Lennie och känns som den enda som Inte pratar skit om någon.
2020-03-14, 01:50
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Synd att de inte fortsatte att pressa honom.
Ja de gick ju snabbt vidare efter det tyvärr.
2020-03-14, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Glasman knullar yngre brudar i 20+ års åldern och kortare förhållanden, har han snackat om.
Kan hända. Tyckte bara att hans approach med vissa tjejer var dålig och lite creepy, var nog så tjejerna också tyckte.
2020-03-14, 01:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Stämmer helt det är därför jag nämnde att han gillar att stå vid insläppet på Riche för att vinka in de han gilllar lite mer. Unga tjejer i Stockholms uteliv vill gärna komma in i den populära klicken så då är Glasman deras target.
2020-03-14, 01:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babe.berta
Trodde inte att han va så pang på rödbetan och kanske inte med amilia men det fick man ju käka upp. Han är väldig fin Lennie och känns som den enda som Inte pratar skit om någon.
Lennie hänger med Mergim och är hanns lilla pojke han beskyddar.
Lennie står på min Bucket list att få ut.
2020-03-14, 01:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Spelar ingen roll ålder. Hans game var ju whack och creepy oavsett.

Fast han är inte direkt oärlig med om vad hans preferenser är. Sen tycker man olika om hans stil. En del gillar den andra inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in