Citat:
Ursprungligen postat av
riksdagsmajoritet
Det verkar som att du baserar din teori enbart på att du vill till varje pris sätta dit högerextrema personer, som med enkelhet kan hittas i SÄPO, polisen osv. Därför är du inte öppen för andra förslag.
Kan du redogöra en gång för alla för den tekniska dokumentation som du sitter inne på? Låt oss få höra din fakta en gång för alla innan du anklagar andra för att vara "faktalösa".
Har du fortfarande inte fattat att jag i detta läge, då vi inte vet mer än det som är offentligt, faktiskt håller med i din teori för vilka som sannolikt låg bakom mordet? Men jag förhåller det till skillnad från dig det som teori och inte per automatik fakta som du själv så gärna vill påskina.
Berätta nu grundligt för din teori och presentera vad din tekniska dokumentation består av istället för att låta som en gagglande och dregglande skäggig sur kommunistgubbe.
Tramspellar tror du att någon annan än babblande rasistiska konspirationsteoretiker går på sånt svammel Där du upprepar samma saker om och om igen.
Sanningen är att jag över åren varit öppen för de flesta olika spåren och till skillnad från dig så här jag haft dialog med alla kända kunskapare genom åren. Både seriösa och folk som nog mer var betjänta av psykiatrins tjänster.
Till slut finns bara ett avsnitt kvar. Exakt hur det ser ut kan vi inte veta för det måste man hålla förhör och andra undersökningar för att reda ut. Något som PU förhoppningsvis gör.
Du verkar vara en sådan som tror att man kan avfärda vad som helst med att kalla folk kommunister. Varken skägg eller kommunist. I mitt fall är det skrattretande. Stod på lista för M i senaste valet. Men för sådana som dig är väl det vänstervridet
Tycker att det är rimligt att anta att de som än idag gör gällande att OP och hans nära medarbetare var förrädare som skulle sälja ut landet till Moskva som är ansvariga för två av de värsta felskären när det gäller spår saknar trovärdighet och mycket väl kan vara anstiftare. Vi får väl se vad KP presenterar

Finns de i den kretsen? Vad tror du? Eller var det Sovjet som offrade som främsta agent av okänd anledning?
Du står ju på olika ben samtidigt . I ena meningen vill jag till varje pris sätta dit högerextrema element i nästa mening påstår du dig tro på mina teser och i den tredje meningen frågar du vilka teser jag har trots att det väl frångår ganska klart.
När det gäller det tekniska har jag delat det med folk som begriper sig på och de har gett med sig efter att ha gått till källorna . PU fick chansen att göra om och göra rätt på egen hand. Att dela med troll som kommer att lägga ut länkar till falska bilder och teorier om utbytta kulor och annat långsökt leder ingen vart. Du får se innan sommaren. Du kommer aldrig att hinna läsa in dig innan dess ändå.