2020-03-14, 01:01
  #69145
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa viskar att hon vill bli tightare med Glasman att hon tappat lite kontakt med han och dom i det teamet.

Låter som musik i mina öron. Hon börjar kanske börja fatta att det3kan vara bra att hålla ihop samt att hon får cred från tittarna.
2020-03-14, 01:02
  #69146
Medlem
Lunatics avatar
Nice Ass på vickan i baddräkt string
Vill gosa ner huvudet där
2020-03-14, 01:03
  #69147
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Låter som musik i mina öron. Hon börjar kanske börja fatta att det3kan vara bra att hålla ihop samt att hon får cred från tittarna.
Aa. nu viskas det om Glasman igen
2020-03-14, 01:03
  #69148
Medlem
Finns risk finalen kommer köras utan publik men det går vi ej hoppas
2020-03-14, 01:03
  #69149
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa viskar att hon vill bli tightare med Glasman att hon tappat lite kontakt med han och dom i det teamet.
Förstår att hon känner sig lite nervös när hon hänger löst nu!

Rainbow skulle vinna en del på att gå en kurs i kommunikation.
2020-03-14, 01:03
  #69150
Medlem
Dan88s avatar
Såg precis senaste avsnittet på TV4 Play, hur i helvete kunde ni röstat kvar Glasman? Han är ju ormens huvud. Tyckte riktigt synd om Izabelle.
2020-03-14, 01:04
  #69151
Medlem
Lunatics avatar
Censur- vafannnnnnnnnnnnn
2020-03-14, 01:05
  #69152
Medlem
137MGs avatar
Missade när de gick och la sig, var sover Amilia? Ser ut som Mergim ligger själv i sovrum 2?
2020-03-14, 01:05
  #69153
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Såg precis senaste avsnittet på TV4 Play, hur i helvete kunde ni röstat kvar Glasman? Han är ju ormens huvud. Tyckte riktigt synd om Izabelle.
Bella va ju hur tråkig som helst
2020-03-14, 01:05
  #69154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Censur- vafannnnnnnnnnnnn
För jassa pratade om en tatuering hon var tvungen att lasta bort innan bb
2020-03-14, 01:07
  #69155
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Finns risk finalen kommer köras utan publik men det går vi ej hoppas
Aaa. konstigt att dom inte har mer folk än 2st i en tom studio.
Känns fattigt.
2020-03-14, 01:07
  #69156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Såg precis senaste avsnittet på TV4 Play, hur i helvete kunde ni röstat kvar Glasman? Han är ju ormens huvud. Tyckte riktigt synd om Izabelle.
"Rösta kvar Glasman om ni inte vill att Sami ska lämna" . Därför rösta folk kvar Glasman. Själv la jag min röst på Izabella. Tycker Glasman är en översittartyp som inte förtjänar att glida på en räkmacka med Sami till final. Dessutom pratar han i princip bara taktiker vilket börjar bli jävligt tröttsamt att lyssna på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in