Citat:
Ursprungligen postat av
D_120
Har samma ibland när jag växlar mellan kanaler
Men tidigare idag hamnade flera i en loop, inklusive jag. Kan vara något sånt som händer dig också
Skönt att höra att det var fler som har problem med sådant.
Ytterst irriterande. Deltagarna sitter och pratar och meningarna de säger upprepas två gånger så jag är tvungen att gå ur och ta en annan kanal och börja om igen på liven.
Ibland loggas jag ut. Och ibland står det, för att se innehållet. Skaffa ett paket. Och när jag går in där står det, du har redan ett paket.
Har mailat nyss och frågar vad som är fel.