2020-03-11, 20:03
  #63145
Medlem
Amilia ska bada
2020-03-11, 20:04
  #63146
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah stop it! Kan erkänna att jag inte är en sexig poledansare, är ganska klumpig haha. Mina 181 centimeter är inte direkt till min fördel när jag ska slå knut på mig själv
Äh! Det ser säkert fint ut.

Ont: bara jag som tycker att de skulle koka buljong på huvudet och liknande? Typ ta vara på ALLT på fisken? Riset blir godare då.
2020-03-11, 20:04
  #63147
Medlem
Mergim din jävla mackbebis. Är mackor det enda han äter?
2020-03-11, 20:05
  #63148
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Amilia ska bada
Ja jag såg att det var utlyst tsunamilarm på diverse sidor.
2020-03-11, 20:05
  #63149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Amilia ska bada
Ja det har hon gjort förr så inget nytt
2020-03-11, 20:06
  #63150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Mergim din jävla mackbebis. Är mackor det enda han äter?

Kan han hålla käften eller? Han gråter för att han inte får mat.. Dom får en fisk och då gråter han om det också?

Är ungjäveln någonsin nöjd?
2020-03-11, 20:06
  #63151
Medlem
Jasse kallade just bb för idiotier , straff ? Varning ?
2020-03-11, 20:06
  #63152
Medlem
herpesvårtas avatar
Mergim kör kvällspasset från gnällschemat nu.
2020-03-11, 20:07
  #63153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är det sant?! hur länge har du kört?
Knappt 2 år
2020-03-11, 20:07
  #63154
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Mergim din jävla mackbebis. Är mackor det enda han äter?

Är som den där reklamen. "Kan själv mackor." Kom in i 24/7 liven nyss. Är i poolrummet. Fan vad fin den här Victoria är. Gillar den där kroppsformen.
2020-03-11, 20:07
  #63155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja jag såg att det var utlyst tsunamilarm på diverse sidor.
Blir det jordbävning av att hon badar ? Eller vet du inte vad en tsunami är ?
2020-03-11, 20:07
  #63156
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Har samma ibland när jag växlar mellan kanaler

Men tidigare idag hamnade flera i en loop, inklusive jag. Kan vara något sånt som händer dig också
Skönt att höra att det var fler som har problem med sådant.
Ytterst irriterande. Deltagarna sitter och pratar och meningarna de säger upprepas två gånger så jag är tvungen att gå ur och ta en annan kanal och börja om igen på liven.
Ibland loggas jag ut. Och ibland står det, för att se innehållet. Skaffa ett paket. Och när jag går in där står det, du har redan ett paket.
Har mailat nyss och frågar vad som är fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in