Citat:
Ursprungligen postat av
Lunatic
Precis. tycker dina inlägg och svar är så bra skrivna.
Du knäcker en med bra skriven text mot en som skryter om sin Mens´a IQ.
Du borde få en guldmedalj i den här striden mot high IQ wannaberyttare

Tack. Själv jag tycker också om dina inlägg. Vi behöver alla en dialog även om vi från början kan vara långt ifrån varandra så kan vi närma oss på ett ödmjukt sätt. Och t.o.m. lära oss något samtidigt.
Nitsche skrev en bra uppföljning. Han menade att han hellre umgicks med sina filosofiska fiender än vänner, för han lärde sig så mycket mer än när han diskuterade med dom som bara höll med. Han är en mina absoluta favoriter, trots att han blev galen de sista 10 åren av sitt liv.