2020-03-14, 00:52
  #69133
Medlem
Lunatics avatar
mmm. Klämma ner sig mellan Vickan och Jassa skulle vara nått
2020-03-14, 00:52
  #69134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Missat tre dagar pga jobb, sjuka ungar och Coronavirus. Någon som kan va lite snäll och köra en snabb uppdatering? Jag orkar inte läsa igenom flera hundra sidor.

Har Glempa o Mergin kommit till?
Vilka är immuna och vilka ska vi kasta ut?
Varit några spännande dispyter?

Mergim och Lennie fortsätter gosa. I övrigt jävligt långtråkiga dagar.
Alex, vicki, jassa och philip hänger löst.
2020-03-14, 00:52
  #69135
Medlem
Victoria bryter den fjärde väggen. Lite väl medveten, kan jag (som "sitter här bakom datorn och tittar") tycka. De andra deltagarna refererar inte till oss tittare lika ofta som de gjorde tidigare.
2020-03-14, 00:53
  #69136
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Precis. tycker dina inlägg och svar är så bra skrivna.
Du knäcker en med bra skriven text mot en som skryter om sin Mens´a IQ.
Du borde få en guldmedalj i den här striden mot high IQ wannaberyttare

Tack. Själv jag tycker också om dina inlägg. Vi behöver alla en dialog även om vi från början kan vara långt ifrån varandra så kan vi närma oss på ett ödmjukt sätt. Och t.o.m. lära oss något samtidigt.

Nitsche skrev en bra uppföljning. Han menade att han hellre umgicks med sina filosofiska fiender än vänner, för han lärde sig så mycket mer än när han diskuterade med dom som bara höll med. Han är en mina absoluta favoriter, trots att han blev galen de sista 10 åren av sitt liv.
2020-03-14, 00:54
  #69137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Missat tre dagar pga jobb, sjuka ungar och Coronavirus. Någon som kan va lite snäll och köra en snabb uppdatering? Jag orkar inte läsa igenom flera hundra sidor.

Har Glempa o Mergin kommit till?
Vilka är immuna och vilka ska vi kasta ut?
Varit några spännande dispyter?
Har du haft coronaviruset?
2020-03-14, 00:57
  #69138
Medlem
Varför viskar de?

Vilka andra sover där?
2020-03-14, 00:58
  #69139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Missat tre dagar pga jobb, sjuka ungar och Coronavirus. Någon som kan va lite snäll och köra en snabb uppdatering? Jag orkar inte läsa igenom flera hundra sidor.

Har Glempa o Mergin kommit till?
Vilka är immuna och vilka ska vi kasta ut?
Varit några spännande dispyter?

Du har inte missat någonting alls.
2020-03-14, 00:58
  #69140
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Och jassa som vanlig i sexig tight dress love it
Kvällens behållning faktiskt
2020-03-14, 00:59
  #69141
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför viskar de?

Vilka andra sover där?
Jassa viskar att hon vill bli tightare med Glasman att hon tappat lite kontakt med han och dom i det teamet.
2020-03-14, 00:59
  #69142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hemligt
Det går att se gratis.
Hur då?
2020-03-14, 01:01
  #69143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Missat tre dagar pga jobb, sjuka ungar och Coronavirus. Någon som kan va lite snäll och köra en snabb uppdatering? Jag orkar inte läsa igenom flera hundra sidor.

Har Glempa o Mergin kommit till?
Vilka är immuna och vilka ska vi kasta ut?
Varit några spännande dispyter?
Så viruset finns jag börjar liksom tro mer och mer det bara är fake news. Så jävla mycket fake i kina. De tillverkar en massa knock offs där och gör tom fake städer. De har kopia av paris mm i kina och london bron
2020-03-14, 01:01
  #69144
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Hur då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in