2020-03-13, 18:54
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Det fetade ovan...
Klockan 15:46 den 11e gör LW ett köp på Stadium. (A.145 s.283)
På s.278 ser man övervakningsbilder från Stadium på LW och då är hon klädd i träningskläder.
Kjolen som man fann SD's sperma på och som LW hittades i ser man på övervakningskamera den 14e på polisstationen. (s.279)

Så... Nån som minns när LW skulle ha besökt SD på kontoret den 11e iklädd kjol?

Aktbilaga 147, sid 4
"När träffade du Lena senast? Stefan träffade Lena i fredags, den 11 maj, vid lunchtid. Lena kom då upp på hans kontor och hälsade på."

Så vitt jag kan utläsa från aktbilaga 145 håller han på och grejar med något på dator eller mobil typ hela tiden, kollar olika hemsidor, mailar.
LW å sin sida är lika upptagen hon, inte minst i Norge-chatten. Hon verkar under denna förmiddag vistas i hemmet.
LW cyklar från sin bostad till Krämaren - som för all del inte verkar ligga så långt ifrån SD:s jobb, om jag kollat rätt - ca 12.23 Innan dess är hon "ledig" från chatt under 40 min från 10.58- 11.38, men inget tyder på att hon då lämnat hemmet.

Hon kommer fram till Krämaren/stan 12.33

13.30 cyklar hon från stan till Rehabcenter.
Hon kan alltså ha möjlighet att träffa SD mellan 12.33 och 13.30
Senast redigerad av StudebakerHog666 2020-03-13 kl. 18:56.
Citera
2020-03-13, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Aktbilaga 147, sid 4
"När träffade du Lena senast? Stefan träffade Lena i fredags, den 11 maj, vid lunchtid. Lena kom då upp på hans kontor och hälsade på."

Så vitt jag kan utläsa från aktbilaga 145 håller han på och grejar med något på dator eller mobil typ hela tiden, kollar olika hemsidor, mailar.
LW å sin sida är lika upptagen hon, inte minst i Norge-chatten. Hon verkar under denna förmiddag vistas i hemmet.
LW cyklar från sin bostad till Krämaren - som för all del inte verkar ligga så långt ifrån SD:s jobb, om jag kollat rätt - ca 12.23 Innan dess är hon "ledig" från chatt under 40 min från 10.58- 11.38, men inget tyder på att hon då lämnat hemmet.

Hon blev sedd vid SDs bostad lör fm. Han ljuger.
Citera
2020-03-13, 19:02
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Dörr forcerad• SD öppnar dörren men går inte ut

Detta händer 12.35.24 enl passerlogg, så kanhända LW släpper in LW då.
Citera
2020-03-13, 19:05
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hon blev sedd vid SDs bostad lör fm. Han ljuger.

Det betvivlar jag inte ett ögonblick.

Men mitt inlägg var för att kunna hjälpa till och pin-pointa när LW eventuellt/kanske/möjligen besökte SD på kontoret, på fredagen.

Vilket jag verkligen inte tror var sista gången han såg henne!
Citera
2020-03-13, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag tänker på när SD var på dykarklubben medan HD fick vara ensam hemma. Var inte barnet nyfött? Och SD flörtade med annan kvinna.
Var fanns han då?

HD svåra depressionsperioder.

Jag tvivlar inte på att SD bidragit till att HD mått dåligt.

Alla som har haft kolikbarn vet att man behöver stöd och hjälp att få komma ut ller att få sova en stund från skriket. Vad gör han på dykarklubben då? Han borde vara hemma och ta en skrikpromenad med barnvagnen istället efter jobbet.

Och bara det att SD sagt att han ville hjälpa HD för att hon mådde dåligt genom att döda alla får mig att tro att han planterade denna tanke i HDs hjärna när hon mådde som värst.

Det var han som ggolgade på hur man kunde få kvävning att se ut som plötslig spädbarnsdöd väl?

Ja, det är så jag har uppfattat det, att det var SD som googlade på hur man kunde
få kvävning att se ut som en plötslig spädbarnsdöd.
Citera
2020-03-13, 19:13
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Självklart måste det vara så. Oaktat att man varken hittat sperma i hennes vagina eller trosor. Oaktat att hon var normalt påklädd enligt teknikerna. Självklart blev hon ihjälslagen i samband med sex. Fast det gick kanske inte för honom? Hur har vi missat det!

Kan inte du försöka tänka innan du låter fingrarna fladdra över tangenterna så du inte framstår lika okunnig när det gäller sex som du är om din oskuldsfulla lilla flicka. Det finns annat sex än skott i grottan jag lovar,,,.

Kanske särskilt för Lena vars omättliga sexbegär stegrades med varje dödshot..
---------------
Aktbilaga Facebook Messenger del E (s 1-1060) (1) pdf sid 191 .

Lena Wesström
Han är ett odjur!
22 jun 2017 12:57

Lena Wesström
"Jag vet inte vem jag ska ta först, dig eller barnen. Det kommer göra ont att se blodet på Aron. Det
slipper du se om jag tar dig först."
22 jun 2017 12:57

Lena Wesström
Skulle det brisera och bli känt brett i vårt sammanhang, då kommer jag inte att skydda nån av dem.
Då berättar jag om hur han behandlat mig, låtit mig tro det skulle bli vi, sedan vänt mig ryggen och
varit elak, varit så rädd bli avslöjad att han gått på mig fysiskt flera gånger och dödshotat både mig
och barnen
----------------

Detta skrivet till en hennes duperade medgörare vid namn C*hristian von B*ennigsen som agerat Cutman i hennes 12:rondaren mot döden. Undrar hur han mår?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cutman
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-03-13 kl. 19:29.
Citera
2020-03-13, 19:28
Medlem
Citat:
Aktbilaga 147, sid 4

Skrev detta tidigare idag: Han och HD har väldigt tät kontakt den 11e då LW ska ha varit på hans kontor och haft sex? (från sida 91) Från ca 14.30-17.00 blir ett glapp. Är hon där då? Minns ej. A.163 del A

Om du har ork och lust, så kan du kika på HD och SD's konversation den dagen.
Jag fick det inte att gå ihop just då, men du har ju mer koll på exakta tider. Och har bättre koll på hur man hittar i fupen.
Jag minns inte hur länge han uppgav att han skulle vara där osv.
Citera
2020-03-13, 19:35
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ruggigt att läsa förhören med HD efter att hon häktades:

Aktbil 149 sid 428-429

Förhör med D*vidsson, H*nna-Sofie; 2019-09-05 13:42 diarienr: 5000-K574218-18

/.../

FL I: Mmh. Och att det hände nått mellan er där.
MT:Mmh.
FL 2: Han skriver ju bland annat till dig den 8:e maj,
FL 2: jag skiter just nu i USA. Den 8:e maj.
MT: Mmh.
FL 2: Skriver efter det, åker sannorlikt själv istället Senare bara samma minut, jag börjar
planera ikväll. Jag har tillräckligt mycket motgångar, ja efter mitt otroliga felsteg tidigare i
livet. Så jag behöver inte dina anklagelser,
om att jag lever med gamla tankar och så vidare.
Vad är det du anklagat honom för?
MT: Står inte det i konversationen?
FL 2: Jag behöver inte dina anklagelser om att jag lever med gamla tankar och så vidare.
Det är ju nånting som har hänt här.
MT:Mmmh.
FL 2: Kommer du ihåg?
MT: Jag vet att vi hade mycket, men jag kommer inte ihåg exakt tankegångarna och allting.
Men min minnesbild är att det här resulterar .. alltså att det var omkring Thea, och att jag inte
gillade hans sätt som han var mot henne.
FL 2: Men här är det nått som har hänt som gör att han inte ens vill åka med dig till USA.
MT: Uppenb ... Aah.
FL 2: Den 8:e maj.
FL 2: Bara några dagar innan ni ska åka.

/.../

Den 8 maj - det var fö. samma dag som HD besökte LW's Where-I-Go-cache "Lyssna till livet" och skrev i sin loggtext om hur annorlunda livet hade varit med andra förutsättningar.
Citera
2020-03-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Kan såklart vara så.
Det viktiga är att Åsa inte släpper dom.
Nånstans mellan 0-2 år.
Men upp i rätten skall dom.

Citat:
Dörr forcerad• SD öppnar dörren men går inte ut

Detta händer 12.35.24 enl passerlogg, så kanhända LW släpper in LW då.
Är det här passerlogg för SD in på kontor den 11 maj 2018?
Citera
2020-03-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det är också en tanke jag har försökt men inte kan frigöra mig ifrån.

Vi vet fina tankar och fantasier, frågan är om SD är så sjuk.
Citera
2020-03-13, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalen-nu
Jo, visst stod det någonstans att både LW och UW var hos polisen tillsammans med N*a eftersom grabben hade snattat på Willys? Och det kan dessutom vara en förklaring till varför N*a ville gå hem till pappan innan polisen kom till Lenas hem. Han hade väl haft nog av ”de blå” för ögonblicket.

Det finns ju övervakningsbilder från när LW var inne i polishusets entre den 14/5 på eftermiddagen och läste man som jag tidsangivelserna var det omkring 40 minuter hon var inne.
Den bilden stötte jag på överallt, så den trodde jag de flesta sett.Just därför minns jag inte var.
Kanske de där bilagorna som en "privat" person lade in ... hm... återkommer om det.

Besöket för snatteriet var väl på annan tidpunkt, innan?
Senast redigerad av Moschata 2020-03-13 kl. 20:11.
Citera
2020-03-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalen-nu
Jo, visst stod det någonstans att både LW och UW var hos polisen tillsammans med N*a eftersom grabben hade snattat på Willys? Och det kan dessutom vara en förklaring till varför N*a ville gå hem till pappan innan polisen kom till Lenas hem. Han hade väl haft nog av ”de blå” för ögonblicket.

Stämmer, det var av den anledningen som besöket på polishuset
på måndagen den 14/5 ägde rum. Där vi även sett de allra sista
bilderna av Lena när hon går in i entrén till polishuset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in