Jag är inte rädd men min mamma är fan sjuk så hon stryker kanske med. Det enda jag bryr mig om.
Andra vågen kommer i höst.
Tror ni de kommer få in alkohol i helgen?
Aa då förstår jag dig. det farliga är om hon har hemtjänst och det springer olika personer där. personer som träffar 30personer under 1v. dom kan dra på sig corona. dom springer i affärer och handlar åt äldre .m.m :/
Fan va jag ångrar att jag bidrog till att rädda kvar Jassa tidigare när vi hade chansen att skicka ut henne. Jävla 12-åring, totalt värdelös i tävlingar också, förstår inte hur Martin orkar med djuret.
Kommer det inte upp någon utgångsintervju med Isabella så sitter hon i gränslandet i annexet nu, och kommer få byta plats med någon. Vad tror ni om den teorin?