Citat:
Ursprungligen postat av
La Belva
Titta in lite oftare, lunatic
Om jag överlever Corona
En på jobbet va i turkiet förra veckan och kom hem i Lördags. han vart sjuk med feber och förkylning på Söndagen, och jobbat med han hela veckan i ett rum. Han ringde 1177 men dom tog inte in han för provtagning. Brydde mig inte. Jag är frisk änsålänge.
Folk skrämmer upp varandra.