2020-03-13, 15:48
  #67813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Gode Gud, hoppas Jassa åker ut härnäst. Jag står inte ut att se hennes klängande på sliskige Martin längre.


+1
2020-03-13, 15:49
  #67814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Typ som mig då. Då är vi 2 iallafall

Gött, en broder
2020-03-13, 15:50
  #67815
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Igår.
Åfan. trodde det bara va Måndagar det va utröstningar.
Va det studio och allt som på Måndagar?
2020-03-13, 15:50
  #67816
Medlem
__Alez__s avatar
Den här veckofinalen blir den första där jag inte bryr mig så mycket om vem som åker.
2020-03-13, 15:50
  #67817
Medlem
Tycker ändå att det är lite kul hur Jassa retar gallfeber på Julia. Svartsjuke Olga kommer nog fram nästa fest
2020-03-13, 15:50
  #67818
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frogsters
Hon röstades ut av tittarna. Stod mellan henne och Glasman.
Ja då hade hon igen chans.
2020-03-13, 15:51
  #67819
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Åfan. trodde det bara va Måndagar det va utröstningar.
Va det studio och allt som på Måndagar?

Nej. Robinsonveckan så de va öråd
2020-03-13, 15:52
  #67820
Medlem
det ska fan inte vara någon fest ikväll

dem kan få lite käk
2020-03-13, 15:55
  #67821
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag är inte rädd men min mamma är fan sjuk så hon stryker kanske med. Det enda jag bryr mig om.
Andra vågen kommer i höst.

Tror ni de kommer få in alkohol i helgen?
Aa då förstår jag dig. det farliga är om hon har hemtjänst och det springer olika personer där. personer som träffar 30personer under 1v. dom kan dra på sig corona. dom springer i affärer och handlar åt äldre .m.m :/
2020-03-13, 15:55
  #67822
Medlem
Lord2Moynes avatar
Fan va jag ångrar att jag bidrog till att rädda kvar Jassa tidigare när vi hade chansen att skicka ut henne. Jävla 12-åring, totalt värdelös i tävlingar också, förstår inte hur Martin orkar med djuret.
2020-03-13, 15:56
  #67823
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Gött, en broder
2020-03-13, 15:56
  #67824
Medlem
kendallos avatar
Kommer det inte upp någon utgångsintervju med Isabella så sitter hon i gränslandet i annexet nu, och kommer få byta plats med någon. Vad tror ni om den teorin?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in