Citat:
Ursprungligen postat av
rammi73
Gör jag inte men tar det på allvar , vilket alla bör så vi kan mota detta innan det blir som kina o Italien .
Det kommer spridas som förkylning över hela världen tyvärr.
Det är bara början i Sverige. Jag tvättar händer och undviker att ta i saker.m.m
Men jag är inte rädd för det. undviker det bara. Corona kommer komma att slå till i Sverige.
Det är farligt för gamla och sjuka. det är oftast dom som stryker med.