2020-03-13, 15:42
  #67801
Medlem
herpesvårtas avatar
Det finns en person här inne som tillhör riskgruppen att utsättas för corona men vi behöver inte nämna namn
2020-03-13, 15:43
  #67802
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Gör jag inte men tar det på allvar , vilket alla bör så vi kan mota detta innan det blir som kina o Italien .
Det kommer spridas som förkylning över hela världen tyvärr.
Det är bara början i Sverige. Jag tvättar händer och undviker att ta i saker.m.m
Men jag är inte rädd för det. undviker det bara. Corona kommer komma att slå till i Sverige.
Det är farligt för gamla och sjuka. det är oftast dom som stryker med.
2020-03-13, 15:43
  #67803
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
När röstades hon ut?
Har missat det helt.

Igår.
2020-03-13, 15:44
  #67804
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jassa umgås med alla. Det är det Glasman stör sig på. Han vill att man ska hålla sig till den "gruppen" man tillhör som den sekt-ledaren han är. Glasman tror att detta är paradise hotel eller nåt. Snackar bara taktik eller är bitter.
Fast riktigt så enkelspårigt är det inte. Jassa har alltid visat dessa tendenser. Hon må vara dummare än en sillburk men hon vet hur man håller sig kvar i BB huset.
2020-03-13, 15:45
  #67805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det är farligt för gamla och sjuka. det är oftast dom som stryker med.

Survival of the fittest, dör jag så förtjänar jag inte leva lite så jag rullar.
2020-03-13, 15:45
  #67806
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jassa umgås med alla. Det är det Glasman stör sig på. Han vill att man ska hålla sig till den "gruppen" man tillhör som den sekt-ledaren han är. Glasman tror att detta är paradise hotel eller nåt. Snackar bara taktik eller är bitter.

Glasman vill ha kontroll på sina medlemmar och den som inte visar sin fulla lojalitet "klipper" han. Han är en narcissist med hybris.

Det är intressant att se hur Julia och Sami inte kan ta ett enda eget beslut där inne.
2020-03-13, 15:46
  #67807
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Gör jag inte men tar det på allvar , vilket alla bör så vi kan mota detta innan det blir som kina o Italien .

Du borde ju vara på hem och inte springa runt nere på restaurangen.
2020-03-13, 15:47
  #67808
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Är du inte allt för gammal så kan du slappna av. Dårarna har tömt hyllorna i butiken som jag handlar i idag. Människor är som får.
Är en bit över 30. och gått igenom mycket så jag är härdad
hehe aa folk är som tokiga. butikerna tjänar bra nu när det säljs.
Handla på dig nödvändiga saker som kommer ta slut. och Sälj dyrt på Blocket..m.m
2020-03-13, 15:47
  #67809
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Survival of the fittest, dör jag så förtjänar jag inte leva lite så jag rullar.
Typ som mig då. Då är vi 2 iallafall
2020-03-13, 15:48
  #67810
Medlem
FarbrorAgges avatar
Gode Gud, hoppas Jassa åker ut härnäst. Jag står inte ut att se hennes klängande på sliskige Martin längre.
2020-03-13, 15:48
  #67811
Medlem
DjPuttes avatar
Jisses som en liten fjortis är Jasse…
Finns bara minst lilla läge ut med hon!
2020-03-13, 15:48
  #67812
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det kommer spridas som förkylning över hela världen tyvärr.
Det är bara början i Sverige. Jag tvättar händer och undviker att ta i saker.m.m
Men jag är inte rädd för det. undviker det bara. Corona kommer komma att slå till i Sverige.
Det är farligt för gamla och sjuka. det är oftast dom som stryker med.

Jag är inte rädd men min mamma är fan sjuk så hon stryker kanske med. Det enda jag bryr mig om.
Andra vågen kommer i höst.

Tror ni de kommer få in alkohol i helgen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in