Jassa vet intea tt övriga Rainbow vill ha ut henne, ändå sa hon att hon gillade Glasman och Izabella, som varit inne 1v, lika mkt. Säger ju bara allt om varför hon måste ut och varför de andra inte gillar henne.
Jassa vet intea tt övriga Rainbow vill ha ut henne, ändå sa hon att hon gillade Glasman och Izabella, som varit inne 1v, lika mkt. Säger ju bara allt om varför hon måste ut och varför de andra inte gillar henne.
Jassa umgås med alla. Det är det Glasman stör sig på. Han vill att man ska hålla sig till den "gruppen" man tillhör som den sekt-ledaren han är. Glasman tror att detta är paradise hotel eller nåt. Snackar bara taktik eller är bitter.
En på jobbet va i turkiet förra veckan och kom hem i Lördags. han vart sjuk med feber och förkylning på Söndagen, och jobbat med han hela veckan i ett rum. Han ringde 1177 men dom tog inte in han för provtagning. Brydde mig inte. Jag är frisk änsålänge.
Folk skrämmer upp varandra.
Är du inte allt för gammal så kan du slappna av. Dårarna har tömt hyllorna i butiken som jag handlar i idag. Människor är som får.