2020-03-13, 15:37
  #67789
Medlem
Deus-Culpas avatar
Jassa vet intea tt övriga Rainbow vill ha ut henne, ändå sa hon att hon gillade Glasman och Izabella, som varit inne 1v, lika mkt. Säger ju bara allt om varför hon måste ut och varför de andra inte gillar henne.
2020-03-13, 15:38
  #67790
Medlem
burialhexs avatar
Japp då väntar vi minst 1.30h då på dragkampen. Står att den ska börja 16:30
2020-03-13, 15:38
  #67791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Jassa vet intea tt övriga Rainbow vill ha ut henne, ändå sa hon att hon gillade Glasman och Izabella, som varit inne 1v, lika mkt. Säger ju bara allt om varför hon måste ut och varför de andra inte gillar henne.


jo det vet hon det berättade vicky för henne igår
2020-03-13, 15:38
  #67792
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frogsters
Hon röstades ut av tittarna. Stod mellan henne och Glasman.
När röstades hon ut?
Har missat det helt.
2020-03-13, 15:39
  #67793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
ääh sluta hypa upp er.
Gör jag inte men tar det på allvar , vilket alla bör så vi kan mota detta innan det blir som kina o Italien .
2020-03-13, 15:39
  #67794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frogsters
Hur länge tror ni att produktionen kommer kasta in nya deltagare?
Inte alls mer Pga Corona
2020-03-13, 15:39
  #67795
Medlem
vadå väntar på maten lol. dom ska äta sitt ris och hålla käft
2020-03-13, 15:40
  #67796
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jassa umgås med alla. Det är det Glasman stör sig på. Han vill att man ska hålla sig till den "gruppen" man tillhör som den sekt-ledaren han är. Glasman tror att detta är paradise hotel eller nåt. Snackar bara taktik eller är bitter.
Åsså har Glasman PLÄP också.
2020-03-13, 15:40
  #67797
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Om jag överlever Corona

En på jobbet va i turkiet förra veckan och kom hem i Lördags. han vart sjuk med feber och förkylning på Söndagen, och jobbat med han hela veckan i ett rum. Han ringde 1177 men dom tog inte in han för provtagning. Brydde mig inte. Jag är frisk änsålänge.
Folk skrämmer upp varandra.

Är du inte allt för gammal så kan du slappna av. Dårarna har tömt hyllorna i butiken som jag handlar i idag. Människor är som får.
2020-03-13, 15:41
  #67798
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jo det vet hon det berättade vicky för henne igår

Snitches get stiches. Hoppas Jassa sitter mot Victoria på måndag.
2020-03-13, 15:41
  #67799
Medlem
Dom kommer ta in minst en ny deltagare efter Izabella lämna. Corona lol
2020-03-13, 15:42
  #67800
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Inte alls mer Pga Corona
Tror du man behöver bry sig om förkylningsviruset Corona om man är under 80 år och är utan typ KOL eller svagt hjärta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in