2020-03-13, 15:32
  #67777
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hedersmedalj till Julia i tävlingen.👍

Snarare ett gratisbesök hos en KBT-terapeut. Det där var inte en sund reaktion.
2020-03-13, 15:32
  #67778
Medlem
herpesvårtas avatar
Skulle precis skriva att Jassa alltid tenderar att flockas och umgås med just de som tävlar om makten, nu när hon gullar med Frida tex.

Då säger precis Glasman detta till Julia. Det stämmer fan, HUR kan ni Jasse fans inte se detta?
2020-03-13, 15:33
  #67779
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Har hon lämnat som kom in för 1v sedan? som va grisen freeze.
Missat det. vad hände?

Hon röstades ut av tittarna. Stod mellan henne och Glasman.
2020-03-13, 15:33
  #67780
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Har hon lämnat som kom in för 1v sedan? som va grisen freeze.
Missat det. vad hände?

Ja igårkväll under ett Öråd, hon och Glasman fick flest röster av gruppen och sen fick vi rösta i appen vem som skulle stanna. Halsmandlar vann och Bella gick åka.
2020-03-13, 15:34
  #67781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Skulle precis skriva att Jassa alltid tenderar att flockas och umgås med just de som tävlar om makten, nu när hon gullar med Frida tex.

Då säger precis Glasman detta till Julia. Det stämmer fan, HUR kan ni Jasse fans inte se detta?


dem ser det innerst men vill inte veta av det då jassa är deras nya idol
2020-03-13, 15:34
  #67782
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Som vanligt skriker hon. Varför? Gör hon så hemma? Eller tror hon att det går hem i tv? Tack vare hennes konstanta skrikande gick hon från en favorit till ett riktigt jävla hatobjekt. Kan hon inte åka ut nu?
Ja, hennes skrik känns dessutom tillgjorda, vilket gör det ännu mer störande.
2020-03-13, 15:34
  #67783
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Ja igårkväll under ett Öråd, hon och Glasman fick flest röster av gruppen och sen fick vi rösta i appen vem som skulle stanna. Halsmandlar vann och Bella gick åka.

Halsmandlar HAHAH *Frida-skratt* menar såklart Glasman
2020-03-13, 15:35
  #67784
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Skulle precis skriva att Jassa alltid tenderar att flockas och umgås med just de som tävlar om makten, nu när hon gullar med Frida tex.

Då säger precis Glasman detta till Julia. Det stämmer fan, HUR kan ni Jasse fans inte se detta?
Jassa umgås med alla. Det är det Glasman stör sig på. Han vill att man ska hålla sig till den "gruppen" man tillhör som den sekt-ledaren han är. Glasman tror att detta är paradise hotel eller nåt. Snackar bara taktik eller är bitter.
2020-03-13, 15:35
  #67785
Medlem
Hur länge tror ni att produktionen kommer kasta in nya deltagare?
2020-03-13, 15:36
  #67786
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frogsters
Hur länge tror ni att produktionen kommer kasta in nya deltagare?

Inga nya efter corona.
2020-03-13, 15:36
  #67787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jassa umgås med alla. Det är det Glasman stör sig på. Han vill att man ska hålla sig till den "gruppen" man tillhör som den sekt-ledaren han är. Glasman tror att detta är paradise hotel eller nåt. Snackar bara taktik eller är bitter.
Ja, precis. Man kan tycka att jas är jobbig och sabbar tävlingar. Men Glasman är fan anty 2.0 när det kommer till pakter
2020-03-13, 15:36
  #67788
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Titta in lite oftare, lunatic
Om jag överlever Corona

En på jobbet va i turkiet förra veckan och kom hem i Lördags. han vart sjuk med feber och förkylning på Söndagen, och jobbat med han hela veckan i ett rum. Han ringde 1177 men dom tog inte in han för provtagning. Brydde mig inte. Jag är frisk änsålänge.
Folk skrämmer upp varandra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in