Citat:
Ursprungligen postat av
1234Johan
Fan nu får vi stå ut med jassa en vecka till

Skönt nu får vi ha kvar en snygg tjej iallafall.
Finns ju fan ingen annan tjej att titta på annars, förutom Julia då som ser hyfsat bra ut.
Men Jassa är riktigt ögon godis, bara därför jag vill ha kvar henne.
Åker hon ut finns ingen att vila ögonen på.