Jassa måste vara mentalt efter, på fullt allvar. Hon håller på som en bebis, släpar fötterna efter sig, ligger på marken och slänger benen hit och dit, håller på och skriker och gör konstiga ljud. Aldrig sett en vuxen människa bete sig så.
Jag undrar vad det är för slags skruv som fattas där egentligen?
Lika äkta som hon har för Prins Frippe eller Orlando Bloom. Jag har sett henne upprepade gånger ligga bredvid martin och upprepat gång på gång 'gud vad du är snygg' och 'jag kan inte fatta hur snygg du är', och 'du är så snygg så jag döööör' och har bokstavligen sett en mycket besvärad martins ego växa ohemult mycket.
Det beror väl på vad man menar med känslor. Visst dom är inte på den nivån men hon känner ju något för honom annars hade hon inte betett sig så som hon gör.
Haha ja skrattet som uppstår när vissa i huset inte hängt med av hans historier :P
Men jag tycker han är skön som försöker, ska han bara sitta där tyst eller! Då hade folk klagat på det.
Nej, det är sant. Det är bra att han pratar. Inte som Martin som inte säger ett ord utan bara stirrar.
I muppgruppen på fb så har de en omröstning om vem folk helst vill ha ut på måndag, inte helt oväntat med Philip i topp men Jasse som andraplats Har bara pågått en timme så mycket kan hända men ändå intressant.