2020-03-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Mja, framförallt tror Jasmine att Martin är hennes biljett till att få stanna kvar i huset.

Men på måndag åker hon ut.

Tack. Äntligen lite vett i denna tråd. Ut ska hon. Hon tror ju verkligen att de kommer ha ett förhållande efter det här. Snälla nån. Hade marin velat ha ett förhållande hade han haft det för länge sen. Vad är oddsen att hon är hans the ond? Nej. Nej.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Fan vad Victoria verkar barnslig. Och korkad. Nästan i klass med Jassa. UT!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jassa måste vara mentalt efter, på fullt allvar. Hon håller på som en bebis, släpar fötterna efter sig, ligger på marken och slänger benen hit och dit, håller på och skriker och gör konstiga ljud. Aldrig sett en vuxen människa bete sig så.

Hon måste åka på måndag.
2020-03-13, 12:40
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Hmm.. har hört henne snacka skit om Julia också 🧐

Befogat skitsnack. Jassa klagar på rimliga saker och är inte i närheten av det skitsnack som försiggår hos Amilia, Glas, Sami och Julia.
2020-03-13, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Mja, framförallt tror Jasmine att Martin är hennes biljett till att få stanna kvar i huset.

Men på måndag åker hon ut.

Allt är ju inte svart och vitt men det finns garanterat äkta känslor där ifrån Jasmines sida. Sen kan man diskutera gråzonen.
2020-03-13, 12:41
Medlem
Alex historier är så långdragna. Jag har inte tålamod, kom till slutet nu!
2020-03-13, 12:42
Bannlyst
Sätt igång den jävla tävlingen nu. Ingen vill höra på alexs lögner.
2020-03-13, 12:44
Medlem
Alex är så världlös på att berätta historier. Det tar så lång tid för honom att berätta och det är knappt så att det är fullständiga meningar. Oftast är slutklämmen så jäkla tråkigt också. ”Han ba, ja ba”. Snälla, låt Amila berätta en historia istället.
2020-03-13, 12:45
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Alex är så världlös på att berätta historier. Det tar så lång tid för honom att berätta och det är knappt så att det är fullständiga meningar. Oftast är slutklämmen så jäkla tråkigt också. ”Han ba, ja ba”. Snälla, låt Amila berätta en historia istället.

Haha ja skrattet som uppstår när vissa i huset inte hängt med av hans historier :P
Men jag tycker han är skön som försöker, ska han bara sitta där tyst eller! Då hade folk klagat på det.
2020-03-13, 12:45
Medlem
Hade Lennie lämnat bordet innan hade Amilia inte suttit kvar
2020-03-13, 12:46
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hade Lennie lämnat bordet innan hade Amilia inte suttit kvar
tänkte faktiskt också på det haha!
2020-03-13, 12:47
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Allt är ju inte svart och vitt men det finns garanterat äkta känslor där ifrån Jasmines sida. Sen kan man diskutera gråzonen.

Lika äkta som hon har för Prins Frippe eller Orlando Bloom. Jag har sett henne upprepade gånger ligga bredvid martin och upprepat gång på gång 'gud vad du är snygg' och 'jag kan inte fatta hur snygg du är', och 'du är så snygg så jag döööör' och har bokstavligen sett en mycket besvärad martins ego växa ohemult mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in