2020-03-13, 09:35
  #66877
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Har samma känsla !

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja, är ju en jävla fördel om man har Amelia i sitt lag vid dragkampen.

Ja, gula laget är helt klart spinkigare.

Röda har ju hockey-Martin också
2020-03-13, 09:35
  #66878
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tänk hennes min om hon hade åkt ut mot Vicky! Drömmen!

Det vore ett drömläge med Victoria mot Jasse, då finns det chans att få ut husets drama queen
2020-03-13, 09:37
  #66879
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
gula kommer ju vinna dragkampen lätt har ni glömt att dem har alex/lennie visst röda har amilia men det hjälper inte

Alex muskler är ju bara får show! Verkar inte kunna använda dom praktiskt
2020-03-13, 09:44
  #66880
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alex muskler är ju bara får show! Verkar inte kunna använda dom praktiskt
Jag tänker att han inte ens klarar att bänka 50kg...
2020-03-13, 09:44
  #66881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Orkar han hela veckan?

Det är mycket snack och lite verkstad på
Honom. Han skulle väl aldrig riskera att inte få vara med och bestämma? Han låter
Mer än han gör.
2020-03-13, 09:48
  #66882
Medlem
Har man fått vet vad som var i den där påsen som vinnaren av örådet skulle få?
2020-03-13, 09:49
  #66883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Har man fått vet vad som var i den där påsen som vinnaren av örådet skulle få?
glasjuden fick immunitet
2020-03-13, 09:51
  #66884
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jag tänker att han inte ens klarar att bänka 50kg...

Rätta mig om jag har fel (tränar inte själv)
Men det känns som många som ser ut som Alex är bra på att lyfta på gymmet men sen när det kommer till praktiska saker som inte har med gym att göra är de inte så starka.

Känns t.ex som Sami hade tagit Alex i en dragkamp.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Det är mycket snack och lite verkstad på
Honom. Han skulle väl aldrig riskera att inte få vara med och bestämma? Han låter
Mer än han gör.

Nä. Han snackar väldigt mycket, han e värre än glasman på "mycket snack liten verkstad"
2020-03-13, 09:51
  #66885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
glasjuden fick immunitet

Najs! Vill inte vara utan Glasman i huset.
2020-03-13, 09:55
  #66886
Medlem
SevenStarss avatar
bigbrothersverige:
Robinsonveckan håller på till söndag (då är det den riktiga Robinsonpremiären för övrigt!) och på måndag är det nytt tema!
2020-03-13, 09:55
  #66887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Precis, negern,jasse,viccan får gärna lämna. philip förtjänar lite mer tid

Jasse är nog den jag helst ser lämnar just nu faktiskt. Enbart för att det är föööör tråkigt att bara titta på när hon å Martin ligger å hånglar här å där hela dagarna. Men Alex gillar jag och Victoria har växt som fan för mig det senaste.
2020-03-13, 09:56
  #66888
Medlem
Vi måste bli enade nu vem som ska ut i huset. Jag röstar på att få ut Alex, av flera orsaker. Vi behöver få ändring i gruppdynamiken, han tar för stor plats, på ett dåligt sätt, snackar skit om allt och alla. Försöker leka god men är en smaskande babbe. Får vi ut honom kommer många fler interagera med varandra och vara mer personliga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in