2020-03-13, 09:56
  #66889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Precis, negern,jasse,viccan får gärna lämna. philip förtjänar lite mer tid

yes dem 3 förstnämnda ska ut först tillsammans med amilia mergim
2020-03-13, 09:59
  #66890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Rätta mig om jag har fel (tränar inte själv)
Men det känns som många som ser ut som Alex är bra på att lyfta på gymmet men sen när det kommer till praktiska saker som inte har med gym att göra är de inte så starka.

Känns t.ex som Sami hade tagit Alex i en dragkamp.

Det stämmer inte, kör du basövningar och är stark i på gymmet så kommer du knäcka en otränad person i dragkamp alla dagar i veckan.

Vet inte vad du syftar på för livserfarenheter, men tex om du gymmar styrketräning så är du oftast väldigt stark rent explosivt.

Dom muskelfibrerna har enbart syre nog för runt 10 sekunder sen får dom massiv mjölksyra.


Det kan göra att någon som är jättestark och tränar mycket på gym som ska hjälpa till att flytta och bära ner en byrå kanske inte verkar så jättestark eftersom det tar 2 minuter att bära byrån och då har personen redan fått massor mjölksyra.
2020-03-13, 10:00
  #66891
Medlem
Kommer att välja att rädda i den här ordningen på måndag:

1. Philip
2. Alex
3. Victoria
4. Jasmine

Sen får man ju se vilka av dom som hinner bli immuna innan dess
2020-03-13, 10:00
  #66892
Medlem
Bara jag som inte gillar nya killen? Känns som han försöker vara sådär arrogant på ett jobbigt sätt.
Han må vara ”soft” men hur mycket tillför det?
Tycker dock Jasse ska åka ut nu så att det rör om som fan i grytan!
2020-03-13, 10:02
  #66893
Medlem
nigger censur vadfan är det frågan om hela jävla tiden
2020-03-13, 10:03
  #66894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
bigbrothersverige:
Robinsonveckan håller på till söndag (då är det den riktiga Robinsonpremiären för övrigt!) och på måndag är det nytt tema!
fan vad gött, bara tidsfråga innan någon får utbrott... bögrim lågodds tätt följt av alex
2020-03-13, 10:04
  #66895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nigger censur vadfan är det frågan om hela jävla tiden


jassa satt ju och snackade massa skit så dem censuerade väl därför
2020-03-13, 10:04
  #66896
Bannlyst
Det är ju ett galant läge att slå hål på den nya pakten, jag avskyr verkligen Jasse men det största hotet mot Rainbow är Victoria, hur som helst så spelar det ingen större roll bara Philip lyckas bli immun.
2020-03-13, 10:05
  #66897
Medlem
herpesvårtas avatar
Lennie fattar ingenting om vad Glasman menar med månlandningen och Jurassic Park
2020-03-13, 10:05
  #66898
Medlem
in med brevhelvetet, någon gång kan ni väl hålla tiderna FFS
2020-03-13, 10:06
  #66899
Medlem
Har också ledsnat på Alex. Riktig kappvändare. Philip kan gärna åka hem också, tråkig person.
2020-03-13, 10:06
  #66900
Bannlyst
Dragkampen kommer röda vinna ganska enkelt tror jag och dom kommer väl välja sovrummet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in