2020-03-13, 09:09
  #66841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Vem tror du han ger den till i så fall ?


alex eller vicky tycvärr hoppas han får reda på att alex vicky blåser honom
2020-03-13, 09:09
  #66842
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alex lämnar det magiska vattenfallet igång medan han går och gräver i kylen. Visa lite respekt, Alex! Slösa inte på vattnet!
2020-03-13, 09:12
  #66843
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alex eller vicky tycvärr hoppas han får reda på att alex vicky blåser honom

Risk för det ja!
2020-03-13, 09:12
  #66844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja, är ju en jävla fördel om man har Amelia i sitt lag vid dragkampen.

Tror inte det räknas som vinst om nån äter upp repet
2020-03-13, 09:13
  #66845
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Tror inte det räknas som vinst om nån äter upp repet

Åh herregud ,spotta nästan ut kaffet !
__________________
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-13 kl. 09:16.
2020-03-13, 09:15
  #66846
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
De snackar om att de ska äta upp den köttigaste i gruppen och ingen nämner Amilia.
2020-03-13, 09:15
  #66847
Medlem
gula kommer ju vinna dragkampen lätt har ni glömt att dem har alex/lennie visst röda har amilia men det hjälper inte
2020-03-13, 09:17
  #66848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
De snackar om att de ska äta upp den köttigaste i gruppen och ingen nämner Amilia.
Ruttet kött dock
2020-03-13, 09:17
  #66849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
De snackar om att de ska äta upp den köttigaste i gruppen och ingen nämner Amilia.

Kött å fett är ju inte samma sak.
2020-03-13, 09:18
  #66850
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
gula kommer ju vinna dragkampen lätt har ni glömt att dem har alex/lennie visst röda har amilia men det hjälper inte

Sen om det går dåligt dra hon ju ner alla om hon faller bakåt oxå.
2020-03-13, 09:19
  #66851
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Vem tror du han ger den till i så fall ?

Han har sagt att han pendlar mellan Vickan och Alex som tack för att de lobbade honom starkast.
2020-03-13, 09:19
  #66852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
De snackar om att de ska äta upp den köttigaste i gruppen och ingen nämner Amilia.



Vaknade till massa roliga Amilia-kommentarer idag haha.

Är det lag Nord vs Syd i dragkampen eller??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in