Citat:
Ursprungligen postat av
mimmikatten
Finns flera bigbrother konton där ute på Instagram nu till Antys fördel, där det skrivs i både story och inlägg hur mycket de saknar Anty. Gick ur allihopa som stödjer Anty
Ja det är tråkigt att de inte kan försöka vara lite mer neutrala. Otroligt vinklat till Antys och gamla pinkrooms fördel. Det var dom inte från början tycker jag, men när de började smutskasta Sami för hans zigernarkränkning till ägget fick jag nog och avföljde.