2020-03-12, 22:38
  #66673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Va kul förresten att Anty misslyckades igen med sin röstningscup. Hon är tamefan helt oduglig, hoppas hennes karriär är snipp-snapp-slut inom en snar framtid.
Otroligt hur hon är bitter över att ha åkt ut FÖRST av alla. Det är pinsamt att åka ut mot Lisa, när inte ens Lennie gjorde det. Dessutom pushade hennes så kallade Influencer vänner på stories och tjatade röven på folk att man skulle rösta på Anty. Ändå lyckades hon åka ut
2020-03-12, 22:41
  #66674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hört att folket som bunkrar upp mat, gör det för att ge allt till blåvalen när hon kommer ut.

Folket bunkrar alltså inte upp mat av rädslan för Corona, utan av rädsla över att maten ska ta slut till blåvalen.
Dagens sanning, så är det ju givetvis. Det är därför vi andra uppmanas att inte bunkra så att det inte blir kaos när hon behöver sin dagsranson.
2020-03-12, 22:42
  #66675
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Dagens sanning, så är det ju givetvis. Det är därför vi andra uppmanas att inte bunkra så att det inte blir kaos när hon behöver sin dagsranson.

Var fan ska hon få tag på parmesan nu när italien är i karantän?
2020-03-12, 22:42
  #66676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Dom vet lika väl som du och jag att hon är kapabel att äta upp hela Lilla Essingens befolkning om det kniper så jag förstår deras tankegång!
Då blir jag i och för sig glad då mitt ex som är en riktig forts bor där. Ät på säger jag!
2020-03-12, 22:42
  #66677
Medlem
herpesvårtas avatar
Vem hoppas ni hänger löst på måndag? Om vi utgår från att Glasstrumpa är immun.

Min ordning
1. Jasse
2. Vicky
3. PV/Alex
2020-03-12, 22:43
  #66678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Var fan ska hon få tag på parmesan nu när italien är i karantän?
Åker hon ut är det lugn då hon har ett dussin parmesanhjul under sängen.
2020-03-12, 22:44
  #66679
Medlem
Finns flera bigbrother konton där ute på Instagram nu till Antys fördel, där det skrivs i både story och inlägg hur mycket de saknar Anty. Gick ur allihopa som stödjer Anty
2020-03-12, 22:44
  #66680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vem hoppas ni hänger löst på måndag? Om vi utgår från att Glasstrumpa är immun.

Min ordning
1. Jasse
2. Vicky
3. PV/Alex

+1
2020-03-12, 22:45
  #66681
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vem hoppas ni hänger löst på måndag? Om vi utgår från att Glasstrumpa är immun.

Min ordning
1. Jasse
2. Vicky
3. PV/Alex

Samma som dig.
2020-03-12, 22:45
  #66682
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Finns flera bigbrother konton där ute på Instagram nu till Antys fördel, där det skrivs i både story och inlägg hur mycket de saknar Anty. Gick ur allihopa som stödjer Anty
Gjorde du helt rätt i!!

Ojoj den skräcködlan måste vara desperat att rädda upp sitt förstörda rykte.
2020-03-12, 22:46
  #66683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Otroligt hur hon är bitter över att ha åkt ut FÖRST av alla. Det är pinsamt att åka ut mot Lisa, när inte ens Lennie gjorde det. Dessutom pushade hennes så kallade Influencer vänner på stories och tjatade röven på folk att man skulle rösta på Anty. Ändå lyckades hon åka ut
Särskilt när man har 300000 följare på sociala medier. Det om något visar hur mycket ”folket” ogillar Anty. Lycka till med din fortsätta karriär. Tyvärr finns det väl alltid dumma idioter som vill köpa skräpet som influenserna gör regler för.
2020-03-12, 22:46
  #66684
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Finns flera bigbrother konton där ute på Instagram nu till Antys fördel, där det skrivs i både story och inlägg hur mycket de saknar Anty. Gick ur allihopa som stödjer Anty

Förstår inte, skriv om är du vänlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in