Citat:
Ursprungligen postat av
Lord2Moyne
Va kul förresten att Anty misslyckades igen med sin röstningscup. Hon är tamefan helt oduglig, hoppas hennes karriär är snipp-snapp-slut inom en snar framtid.
Otroligt hur hon är bitter över att ha åkt ut FÖRST av alla. Det är pinsamt att åka ut mot Lisa, när inte ens Lennie gjorde det. Dessutom pushade hennes så kallade Influencer vänner på stories och tjatade röven på folk att man skulle rösta på Anty. Ändå lyckades hon åka ut