2020-03-12, 21:52
  #66541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
hahah roligt ändå. Minerna.
”😲😲😲 Va, är det ingen som åker ut! Är vi säkra.” Nej, det är bara Martin som inte kan läsa ett brev.
2020-03-12, 21:52
  #66542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hade jag aldrig hört honom prat, sett hur han integrerar med andra människor och inte hade sin hårfärg hade jag tyckt han sett ok ut.
Hahahaha, med andra ord om han hade varit någon helt annan
2020-03-12, 21:52
  #66543
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
ahahhaaha den där scenen är så jävla legendarisk, men ärligt vore roligt ifall julia/lisa2 hade fått silvertejp får fan ont i huvudet

https://www.youtube.com/watch?v=lWR9557bFNY

vilken jävla chefsscen!!!
2020-03-12, 21:53
  #66544
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Som min sambo sa häromdagen. " När Martin öppnar munnen så torkar alla fittor inom 100 meter ut " .
😂😂😂😂
Stämmer helt. Händer annat när Sami öppnar munnen.
2020-03-12, 21:53
  #66545
Medlem
Varenda jävla gång jag slagit på liven idag så sitter Frida och ASGARVAR åt whatever. För mycket dopamin i hjärnan?
2020-03-12, 21:53
  #66546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rum77
Fattar inte varför hon skrattar. Man hör ju hur falskt det är. Man märker att de andra har tröttnat på henne också. Man hör ju hennes flabb i alla kamrorna
Måste försvara Frida här och säga att det absolut INTE behöver vara falskt. Jag är exakt likadan - skrattar åt ALLT. Det är aldrig falskt på något sätt, jag har bara väldigt väldigt nära till skratt heeela tiden. Jobbigt ibland, ja. Men hellre en skrattis än någon som aldrig skrattar. Typ Martin. Har Martin ens ett skratt?
2020-03-12, 21:54
  #66547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Den falskaste i huset är utan tvekan Viccan många märker bara inte det.

Hon är mytoman, märkt att hon ljuger många gånger om saker, Martin har ifrågasatt henne lite när hon dragit sina lögner, tror han fattar det med.
2020-03-12, 21:54
  #66548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hahahaha, med andra ord om han hade varit någon helt annan
Ja, faktisk! Ett tre sekunders klipp där han inte pratar om hur saker är bäng, nice eller det märkliga leendet han har. Då skulle jag kunna svepa höger på Tinder.
2020-03-12, 21:55
  #66549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså vet Jas att Viccan vill ha Martin?

Tror hon borde fatta det eftersom det är så uppenbart, men hon känner nog inget hot emot viccan, skulle inte jag heller gjort om jag var jasmine.
2020-03-12, 21:55
  #66550
Medlem
Mikeyjamess avatar
Sån jävla dubbelmoral av Sami att ogilla Jassa för att hon är högljudd men avgudar Lisa 2 med sitt bisarra skratt. Jag kommer njuta när Lisa 2 kommer reta gallfeber i deras sovrum
2020-03-12, 21:55
  #66551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Hon är mytoman, märkt att hon ljuger många gånger om saker, Martin har ifrågasatt henne lite när hon dragit sina lögner, tror han fattar det med.
Gör Alex det? Jag menar han är ju med henne mest.
2020-03-12, 21:55
  #66552
Medlem
xrlpyts avatar
Saknar Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in