Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Jag kan väl ändå inte vara den enda tjejen som inte tycker han är attraktiv någonstans? Så snygg är han inte och personlighet har han inte alls. Tänk att ligga med honom, måste ligga helt död bara ”Jaha.. okej okej najs, jag visste inte vi hade börjat. Najs”

Tillräckligt många tycker att han är skitsnygg för att det inte ska vara ett problem, och det går ju ändå inte att äta sig mer än mätt så att säga.

Om det inte funkar med Jasmine (och jag tror som sagt inte att det blir något utanför) så är det sista det kommer bero på att en helt ny värld av endless pussy öppnas upp för honom efter BB.