2020-03-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Det är sant. Men hon skulle bara veta hur nära det var ( kändes det som iaf ). Vi får ju aldrig se några % på resultaten.

HAHA är helt med dig där, fyfan vad hon är irriterande. Kan inte någon trycka in en kokosnöt i truten på henne så man slipper höra hennes fejkgarv som hon lagt till med för att hon tror att hon går hem ute i stugorna av att vara så äckligt överpositiv!

Jag gillar negativa människor som är realister!
Eller åtminstone smälla en kokosnöt i huvudet på henne så hon tuppar av ett bra tag. Behöver fan lite lugn och ro. Ingen kan ens öppna käften och hålla en konversation eftersom hon asgarvar efter varje ord en person säger. Hahaha ja äckligt ju med så positiv person!
2020-03-12, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Frida: Vad finns det mer för husmanskost?
- Tacos
Dagens ”ungdomar”. Vad är det för fel på dem?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag kan väl ändå inte vara den enda tjejen som inte tycker han är attraktiv någonstans? Så snygg är han inte och personlighet har han inte alls. Tänk att ligga med honom, måste ligga helt död bara ”Jaha.. okej okej najs, jag visste inte vi hade börjat. Najs”

Nej, det finns tjejer som inte finner Martin attraktiv och inte har han som sin typ. Men många tjejer, tillräckligt många kommer ha det, och är han dessutom "kändis" och dom är unga så kommer dom slänga sig över honom.

Många brudar funkar så.
Medlem
Citat:
Som min sambo sa häromdagen. " När Martin öppnar munnen så torkar alla fittor inom 100 meter ut " .
Klok! Det påståendet kan jag skriva under på. Inget glidmedel i världen hade hjälpt. Men det finns tjejer som inte har några kriterier alls - som Jassa!
2020-03-12, 21:45
Medlem
Är Robinson slut? De har inte lagkläderna på sig och poolen är öppen?
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Dagens ”ungdomar”. Vad är det för fel på dem?
Tacos kan vara det mest överskattade skiten som finns. Har dom aldrig hört talas om raggmunk och fläsk eller!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Sitter i hålet med Mergim o lennie
Fantastiskt att hon får plats där!
2020-03-12, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Tänkte på det också, känns som hon gör sig till och skrattar åt ALLT Sami säger och med världens jobbigaste garv.

Det lär gå på nerverna hos folk där inne om ett tag.
Sami har ju redan gett henne lite konstiga blickar. Tror han är rädd för henne, fullt förståeligt!
2020-03-12, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag kan väl ändå inte vara den enda tjejen som inte tycker han är attraktiv någonstans? Så snygg är han inte och personlighet har han inte alls. Tänk att ligga med honom, måste ligga helt död bara ”Jaha.. okej okej najs, jag visste inte vi hade börjat. Najs”
Hade jag aldrig hört honom prat, sett hur han integrerar med andra människor och inte hade sin hårfärg hade jag tyckt han sett ok ut.
2020-03-12, 21:48
Medlem
Kan ej sluta kolla på när Martin läser upp brevet. Vad i helvete? Hur kan det gå så fel? 😂 så jävla snurrigt. Antiklimax.
Medlem
Citat:
Tacos kan vara det mest överskattade skiten som finns. Har dom aldrig hört talas om raggmunk och fläsk eller!
Jag kan uppskatta tacos någon gång då och då men inte är det husmanskost. Raggmunk och fläsk däremot. 😍😍😍 Nästan så att det rinner till lite i trosan på mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Nej, det finns tjejer som inte finner Martin attraktiv och inte har han som sin typ. Men många tjejer, tillräckligt många kommer ha det, och är han dessutom "kändis" och dom är unga så kommer dom slänga sig över honom.

Många brudar funkar så.

Jasminer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in