Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Jag kan väl ändå inte vara den enda tjejen som inte tycker han är attraktiv någonstans? Så snygg är han inte och personlighet har han inte alls. Tänk att ligga med honom, måste ligga helt död bara ”Jaha.. okej okej najs, jag visste inte vi hade börjat. Najs”

Nej, det finns tjejer som inte finner Martin attraktiv och inte har han som sin typ. Men många tjejer, tillräckligt många kommer ha det, och är han dessutom "kändis" och dom är unga så kommer dom slänga sig över honom.
Många brudar funkar så.