Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Inga nya pga coronaviruset.
Det är ju bara testa för corona innan dom släpper in personen. Så jävla överdrivet är det inte, inte någon zombieapokalyps eller böldpest som härjar ute en liten influensa.
Hypen beror enbart på att politiker inte vill ha många sjukskrivna så ekonomin går sämre.