2020-03-12, 21:24
  #66457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Fan, det missade jag..
Vilken tur! Önskade jag också hade missat det.
2020-03-12, 21:24
  #66458
Medlem
Stödjer ej längre Rainbow efter idag, dom börjar bli likadana som team anty och speciellt gonorréman.
2020-03-12, 21:24
  #66459
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Inga nya pga coronaviruset.

Hade ju varit häftigt att se ett hus fullt av smittade i panik.
2020-03-12, 21:24
  #66460
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så nu är Jas officielt ute ur team rainbow?
Nejdå Ursula, det tror jag ej.
2020-03-12, 21:24
  #66461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det har hon varit ett bra tag hon är värdelös
Hon är snäll dock.
2020-03-12, 21:24
  #66462
Medlem
Flaxifluxs avatar
sluta tjata om detta överhypade corona viruset, bara skönt med lite kaos i samhället. Plus att bensinpriset har sjunkit med över 1 krona!
2020-03-12, 21:26
  #66463
Bannlyst
Visa fittan då, Jasse, det enda du är bra på.
2020-03-12, 21:26
  #66464
Medlem
”Jag har så HIIIIMLA bra känSla i kroppen just nu!!!”
Och ”HAHAHHAHAAAHHAAHAHAHHHAHHAHA”

Citat av Lisa2 just nu.
2020-03-12, 21:26
  #66465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Inga nya pga coronaviruset.

Det är ju bara testa för corona innan dom släpper in personen. Så jävla överdrivet är det inte, inte någon zombieapokalyps eller böldpest som härjar ute en liten influensa.

Hypen beror enbart på att politiker inte vill ha många sjukskrivna så ekonomin går sämre.
2020-03-12, 21:26
  #66466
Medlem
Stäng av kärringeeeen fyfan vad jobbig hon är.
2020-03-12, 21:27
  #66467
Medlem
Alltså Jas borde fan ta ett rejält snack med team rainbow and say fuck you! Att hon är lycklig med Martin. Jag hoppas att dom lyckas väl efter bb och blir ett fint par.
2020-03-12, 21:28
  #66468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det är ju bara testa för corona innan dom släpper in personen. Så jävla överdrivet är det inte, inte någon zombieapokalyps eller böldpest som härjar ute en liten influensa.

Hypen beror enbart på att politiker inte vill ha många sjukskrivna så ekonomin går sämre.
Exakt så. Släpp nu jävla corona snacket i denna tråd!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in