Citat:
Ursprungligen postat av
Lord2Moyne
DC har mobbat Amilia ikväll. Nästan lite synd, jag vill se henne när hon är besviken och bedrövad inte när hon är glad och har mundiarré.
Hon visste om att Izabella skulle ryka så tror inte alls hon bryr sig. Hon var inte nära med henne, låg inte ens i sängen med henne

Så jag är bara glad vi slipper hennes mundiarré! Försöker klura ut hur jag kan stänga av Lisa2 mic så jag slipper lyssna på hennes asgarv hela tiden. Du råkar inte vara bra på att hacka in dig i system?
Edit: Fan vad mycket skrattgubbar. Känner mig som Lisa2