2020-03-12, 21:29
  #66469
Medlem
Glasjuden tror för mycket, vadå han blir immun och får rädda en hahahhaha, är ju minst 1 makttävling imorgon och en immunitetstävling imorgon. han får max en immunitet and thats it
2020-03-12, 21:29
  #66470
Medlem
Hahah Samis rädsla i blicken när Frida skrattar åt allt han säger 😂
2020-03-12, 21:29
  #66471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Då får vi hoppas att det är en ordentligt armerad bottenplatta med pålad grund under annars kan det bli ett slukhål modell större.
Bäst att hålla sig borta från Farsta om det blir gymnastikvecka i huset. Är ju redan livrädd för tsunamin om hon får för sig att göra bomben i poolen. Då bor jag ändå norra delen av staden.
2020-03-12, 21:29
  #66472
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Skrattet från Lisa2 ekar genom alla kameror
2020-03-12, 21:29
  #66473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså Jas borde fan ta ett rejält snack med team rainbow and say fuck you! Att hon är lycklig med Martin. Jag hoppas att dom lyckas väl efter bb och blir ett fint par.
Sluta, Ursula
De kommer inte hålla på utsidan. De håller knappt på insidan heller.
2020-03-12, 21:29
  #66474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Visa fittan då, Jasse, det enda du är bra på.

Ja, hon är duktig på att ställa upp sig i olika sexställningar och klaga på att hon är bajsnödig, har mensvärk, eller har gas i magen och måste fisa.

Ibland bjuder hon på en liten rap med.
2020-03-12, 21:30
  #66475
Medlem
Tror ni att Julia är fortfarande kär i Martin? Och är Glasman kär i Jas?
2020-03-12, 21:30
  #66476
Medlem
Hoppas för allt i världen att Glasman inte får immunitet, vill ha ut honom snarast.
2020-03-12, 21:30
  #66477
Medlem
xrlpyts avatar
Glasman säger igen att han inte skulle rädda Jassa om han får den makten.. det är lugnt, Jasmine kommer räddas av tittarna på lördag.
2020-03-12, 21:30
  #66478
Medlem
alex dubbelspelar och ljuger glasman i ansiktet nu
2020-03-12, 21:30
  #66479
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså Jas borde fan ta ett rejält snack med team rainbow and say fuck you! Att hon är lycklig med Martin. Jag hoppas att dom lyckas väl efter bb och blir ett fint par.
2020-03-12, 21:30
  #66480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sluta, Ursula
De kommer inte hålla på utsidan. De håller knappt på insidan heller.
Dom pratade ju om giftemål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in