2020-03-12, 21:31
Medlem
Glasis tänker helt rätt nu när han inser att Lisa inte röstades kvar för att hon var populär utan att vi ville ha ut Anty.
2020-03-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sluta, Ursula
De kommer inte hålla på utsidan. De håller knappt på insidan heller.

Brudarna kommer flockas kring Martin när han går ut på krogen efter BB och bokstavligt bjuda in sig själva i hans säng.

Aldrig att han kommer neka den chansen och bli exklusiv med Jasmine, finns ingen man i hans sits som hade klarat den utmaningen.
2020-03-12, 21:32
Medlem
Imperiatrixias avatar
Efter vad Glasman säger:UT NU!!! Jävla idiot..
Medlem
Lord2Moynes avatar
DC har mobbat Amilia ikväll. Nästan lite synd, jag vill se henne när hon är besviken och bedrövad inte när hon är glad och har mundiarré.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Dom pratade ju om giftemål.

Dom har inte pratat om något giftermål, Martin har sagt att han aldrig kommer gifta sig eftersom han inte tror på kyrkan osv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Brudarna kommer flockas kring Martin när han går ut på krogen efter BB och bokstavligt bjuda in sig själva i hans säng.

Aldrig att han kommer neka den chansen och bli exklusiv med Jasmine, finns ingen man i hans sits som hade klarat den utmaningen.
Han är ju sugen på Blåvalen så då tar han nog allt han erbjuds på utsidan!
2020-03-12, 21:33
Medlem
Citat:

Dom har ju pratat om giftemål
2020-03-12, 21:33
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Dom pratade ju om giftemål.
Martin skulle aldrig palla att vara ihop med någon på utsidan som inte vet vem Wayne Gretzky är!
2020-03-12, 21:34
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Glasman säger igen att han inte skulle rädda Jassa om han får den makten.. det är lugnt, Jasmine kommer räddas av tittarna på lördag.

Ja, nu kommer han vara ännu tydligare med det för nu tror han att han har stöd på utsidan i den ståndpunkten.
2020-03-12, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
DC har mobbat Amilia ikväll. Nästan lite synd, jag vill se henne när hon är besviken och bedrövad inte när hon är glad och har mundiarré.
Hon visste om att Izabella skulle ryka så tror inte alls hon bryr sig. Hon var inte nära med henne, låg inte ens i sängen med henne
Så jag är bara glad vi slipper hennes mundiarré! Försöker klura ut hur jag kan stänga av Lisa2 mic så jag slipper lyssna på hennes asgarv hela tiden. Du råkar inte vara bra på att hacka in dig i system?

Edit: Fan vad mycket skrattgubbar. Känner mig som Lisa2
2020-03-12, 21:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Skämtar du eller, tror du han hade svårt att fixa tjejer innan BB, och att hans medverkan i BB kommer göra någon jättestor skillnad?

Med det sagt tror jag inte heller det kommer bli något med honom och Jasmine, de är alldeles för olika.
2020-03-12, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne

Ja, varför får vi inte se dom? Gömmer dom sig i bikten eller? Jag skulle vilja höra några av lillslinkans historier.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in