Citat:
Ursprungligen postat av
Lord2Moyne
Du hade hellre sett blåvalen gjort volter och hållit hov med sitt självbelåtna flin?
Skiter fullständigt i henne.
Jag vill se vissa i team rainbow få panik och tappa sina egon lite.
Jasmine glider på rosa moln, Julia tror hon sitter säkert i sin glasman sami trio.
Mergim, Amalia, Lennie är ju redan uträknade ur spelet efter dom tappa Anty.
Nu får deltagarna en känsla av att dom mest populära kommer vara kvar längst och kan slappna av och dega i sofforna hela dagarna, blir fett lamt och segt i huset.