2020-03-12, 21:11
  #66421
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag gillar att diskutera, har mycket åsikter och ett av mina största intressen är att skriva. Såatteh. Antar att det är en bra kombination i forumsammanhang?
Absolut! Sa det i enbart positiv mening.
2020-03-12, 21:11
  #66422
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Den fina restaurangen, med både köttbullar och oxfilé!
Min lokala pizzeria har också oxfilé säger dom
2020-03-12, 21:11
  #66423
Medlem
Gallagherss avatar
Philip eller Frida måste ut. Så tråkiga och allt gick utför efter de kom in.
2020-03-12, 21:12
  #66424
Medlem
Tror ni alla som hänger löst nu kommer sitta säkert eftersom Izabella åkte idag? Tänker på att big Brother har gått ut med att dom inte kommer släppa in någon mer deltagare iom detta med Corona viruset?
Tänker att 12 st är ju det perfekta antalet att börja nästa vecka med?
2020-03-12, 21:12
  #66425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tror ni att Jas kommer att ryka på Måndag??
Ne, nya killen Philip ryker nog.
2020-03-12, 21:12
  #66426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha det är ungefär det enda liv jag har också. En till hobby hade ju inte suttit fel!
Tur att jag måste jobba lite då och då. Och lyfta vinglaset. Annars hade jag varit lika illa däran. Min hobby är ju att titta på den här skiten.
2020-03-12, 21:13
  #66427
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Tror ni alla som hänger löst nu kommer sitta säkert eftersom Izabella åkte idag? Tänker på att big Brother har gått ut med att dom inte kommer släppa in någon mer deltagare iom detta med Corona viruset?
Tänker att 12 st är ju det perfekta antalet att börja nästa vecka med?
Kan ju lika gärna vara Anders Övergåård eller produktionen som är inne i huset som smittar dom.
2020-03-12, 21:13
  #66428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Du hade hellre sett blåvalen gjort volter och hållit hov med sitt självbelåtna flin?

Skiter fullständigt i henne.

Jag vill se vissa i team rainbow få panik och tappa sina egon lite.

Jasmine glider på rosa moln, Julia tror hon sitter säkert i sin glasman sami trio.


Mergim, Amalia, Lennie är ju redan uträknade ur spelet efter dom tappa Anty.



Nu får deltagarna en känsla av att dom mest populära kommer vara kvar längst och kan slappna av och dega i sofforna hela dagarna, blir fett lamt och segt i huset.
2020-03-12, 21:13
  #66429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Tror ni alla som hänger löst nu kommer sitta säkert eftersom Izabella åkte idag? Tänker på att big Brother har gått ut med att dom inte kommer släppa in någon mer deltagare iom detta med Corona viruset?
Tänker att 12 st är ju det perfekta antalet att börja nästa vecka med?
Är du skön eller haha, de kommer vara tävlingar imorgon och en ryker på måndag så kommer de alltid vara
2020-03-12, 21:13
  #66430
Medlem
”Vi kan inte trösta med riis!!” - Mergim

När ska Gubb-Glaset få sitt pris?
2020-03-12, 21:14
  #66431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tror ni att Jas kommer att ryka på Måndag??
Nej alla tycker hon är så söt så hon kommer va kvar
2020-03-12, 21:14
  #66432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Fine Dining restaurangen som serverade både köttbullar och oxfilé ?
Måste va så!
Måste besöka den restaurangen någon gång. Hennes man ska ju laga fantastik mat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in