2020-03-12, 21:07
  #66409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Imponerande.
Jag gillar att diskutera, har mycket åsikter och ett av mina största intressen är att skriva. Såatteh. Antar att det är en bra kombination i forumsammanhang?
2020-03-12, 21:07
  #66410
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah faktiskt. Känns ändå skönt att jag inte är ensam om att skämmas i alla fall
Jag skäms aldrig. Slutat med sådana dumhetet😂😂😂
2020-03-12, 21:07
  #66411
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Är du lack, mikeyjames?

Jag är så jävla förbannad! Jag har engagerat mig 15 timmar om dagen i 4 veckor för Rainbows räkning och kärar ner mig i deras kemi men allt man får är splittring, en jävla galen sektledare, en mansbebis och den mest hämndfulla ryskan som finns

Snart är de varandras fiender.
2020-03-12, 21:07
  #66412
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Väldigt. Gillar inte alls den här Julia och ännu mindre Sami.


Det är som om nån i Idol skulle hota att hoppa av om dens bästa vän skulle röstas ut. Hotfulla sympatiröster är så jävla lågt.

Jag håller med, det spelet gillar jag inte. Skulle vilja se dem börja tänka lite själva där inne utan Glasmans styrande hand.
2020-03-12, 21:08
  #66413
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Kärringen är väl på restaurangen
Fine Dining restaurangen som serverade både köttbullar och oxfilé ?
Måste va så!
2020-03-12, 21:08
  #66414
Medlem
Så jävla dött nu när glasman fick stanna, nu sitter dom i sin soffa och gör inget som vanligt.
2020-03-12, 21:08
  #66415
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Kärringen är väl på restaurangen

Den fina restaurangen, med både köttbullar och oxfilé!
2020-03-12, 21:08
  #66416
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Kärringen är väl på restaurangen
Rammi76 på restaurangen som lagar "ALL" slags mat, allt från köttbullar till beef wellington
2020-03-12, 21:09
  #66417
Medlem
Gallagherss avatar
Shit vad säsongen börjar bli tråkig. Tävlingarna denna vecka har varit kul iaf. Men är ju copy på Robinson, säkert kort.
2020-03-12, 21:09
  #66418
Medlem
Tror ni att Jas kommer att ryka på Måndag??
2020-03-12, 21:10
  #66419
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Så jävla dött nu när glasman fick stanna, nu sitter dom i sin soffa och gör inget som vanligt.
Du hade hellre sett blåvalen gjort volter och hållit hov med sitt självbelåtna flin?
2020-03-12, 21:10
  #66420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tror ni att Jas kommer att ryka på Måndag??
Vore fett nice! alternativt negern

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in