Citat:
Ursprungligen postat av
gabrielle2
Inte jag heller. Tycker att hela hon är falsk. Kan ha fel. Det visar sig.
Allt är så himla happy-go-lucky med henne. Spelar ingen roll vad folk gör eller säger ”Åhhh jasså? Så kul hahahhahaha” eller ”amen vad fiint av dig, kärlekskraaaam!” som jag tror hon sa till Izabella när hon berättade hon inte är arg på någon.
Dessutom verkar hon gilla både Jassa och Glasman. Lite svårt på sikt för henne då eftersom de två nog hamnar i olika grupper.