2020-03-12, 20:56
  #66373
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Var fan är dom rosa soporna?
En av dem sitter väl och tröstäter ris någonstans, du vet vem.
2020-03-12, 20:56
  #66374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cHERL
Skrattar åt precis allting också.
Är det något fel med det eller...
2020-03-12, 20:57
  #66375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Det gjorde dem inte?
Dom skapade en grupp med Jas. personen som rainbow hatar.
2020-03-12, 20:57
  #66376
Medlem
herpesvårtas avatar
Shaaaady. Spolar man tillbaka 2 timmar var alla utom svarta trion + Bella en gosig familj som enades i en gyllene pakt. Alex sa tom att han skulle byta rum innan de kom på att han skulle agera spy i pinkroom. De alla hetsade i kamerorna om att deras vänner skulle rösta kvar Glasman.

Nu när allt är klart har Alex och Vicky övergett skeppet och sitter på en jolle på väg på eget håll

Återstå att se hur den snabba vändan tas emot av folket, men det är bra falskt!
2020-03-12, 20:57
  #66377
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Är det bara jag som tycker att ljudet svajar och är dåligt?
Ibland får jag dra upp högsta på datorn.
Det svajar. Ibland har jag sett att kameror också svajar.
2020-03-12, 20:57
  #66378
Bannlyst
Bara OG's härinne nu som kermithhade sagt, härligt
2020-03-12, 20:57
  #66379
Medlem
Kan vi ta en tyst minut för att jag har skrivit över 1000 inlägg i den här tråden eller.

Måste. Skaffa. Mig. Ett. Liv.
2020-03-12, 20:58
  #66380
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vadå frysa it Jasse? Hon gör ett kanonjobb att ta avstånd själv. Hon har ju själv paktat emot rainbow nu tillsammans med Alex och Vicky, så hon är knappast ett offer här nu.


Det finns ju ingen ärlighet i Rainbow, i flera veckor har Glas och Sami skitsnackat om Jassa men även Julia och spekulerat om Jassa kan vara ett hot. De fick igång Julia på idén pga hennes hat men har aldrig frågat Jassa personligen var hon står.

Klart hon är less då hon får höra först idag från Vickan att Rainbow inte litar på henne.
2020-03-12, 20:58
  #66381
Medlem
cHERLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är det något fel med det eller...
Verkligen inte, dö av skratt bara man säger hej. Men det blir lätt irriterande.
2020-03-12, 20:58
  #66382
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Orkar inte med Lisa2
Inte jag heller. Tycker att hela hon är falsk. Kan ha fel. Det visar sig.
2020-03-12, 20:59
  #66383
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan vi ta en tyst minut för att jag har skrivit över 1000 inlägg i den här tråden eller.

Måste. Skaffa. Mig. Ett. Liv.

Du svingade ju dig runt pålen tidigare
2020-03-12, 20:59
  #66384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cHERL
Verkligen inte, dö av skratt bara man säger hej. Men det blir lätt irriterande.
Det var en självinsikt jag hade kunnat vara utan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in