2020-03-12, 20:59
  #66385
Medlem
Komigen as nyfiken på vad glasman fick i sin påse... sluta dra ut på skiten hela jävla tiden
2020-03-12, 20:59
  #66386
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan vi ta en tyst minut för att jag har skrivit över 1000 inlägg i den här tråden eller.

Måste. Skaffa. Mig. Ett. Liv.
Vi alla borde skämmas
2020-03-12, 20:59
  #66387
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du svingade ju dig runt pålen tidigare
Haha det är ungefär det enda liv jag har också. En till hobby hade ju inte suttit fel!
2020-03-12, 21:00
  #66388
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ledsen nu?

Väldigt. Gillar inte alls den här Julia och ännu mindre Sami.


Det är som om nån i Idol skulle hota att hoppa av om dens bästa vän skulle röstas ut. Hotfulla sympatiröster är så jävla lågt.
2020-03-12, 21:00
  #66389
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Martin blev just sexuellt antastad av den nya tjejen. Hade åkt ut med huvudet före om det var ombytta roller
Ja jösses, då hade feminazis gått loss hejdlöst tillsammans med etablerad media
2020-03-12, 21:00
  #66390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Inte jag heller. Tycker att hela hon är falsk. Kan ha fel. Det visar sig.
Allt är så himla happy-go-lucky med henne. Spelar ingen roll vad folk gör eller säger ”Åhhh jasså? Så kul hahahhahaha” eller ”amen vad fiint av dig, kärlekskraaaam!” som jag tror hon sa till Izabella när hon berättade hon inte är arg på någon.
Dessutom verkar hon gilla både Jassa och Glasman. Lite svårt på sikt för henne då eftersom de två nog hamnar i olika grupper.
2020-03-12, 21:01
  #66391
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan vi ta en tyst minut för att jag har skrivit över 1000 inlägg i den här tråden eller.

Måste. Skaffa. Mig. Ett. Liv.
Så du har skrivit 1 017 inlägg, och exakt alla är i BB tråden?
2020-03-12, 21:01
  #66392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vi alla borde skämmas
Hahah faktiskt. Känns ändå skönt att jag inte är ensam om att skämmas i alla fall
2020-03-12, 21:02
  #66393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Komigen as nyfiken på vad glasman fick i sin påse... sluta dra ut på skiten hela jävla tiden


Förmodligen en ”Robinson-statyett”, så han blir immun på måndag.

Statyett i Robinson = immun
2020-03-12, 21:02
  #66394
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Väldigt. Gillar inte alls den här Julia.


Det är som om nån i Idol skulle hota att hoppa av om dens bästa vän skulle röstas ut. Hotfulla sympatiröster är så jävla lågt.

Är du lack, mikeyjames?
2020-03-12, 21:02
  #66395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Så du har skrivit 1 017 inlägg, och exakt alla är i BB tråden?
Korrekt.
2020-03-12, 21:02
  #66396
Medlem
Har det avslöjats vad som fanns i påsen ??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in