2020-03-12, 20:30
  #66289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
En sak som jag inte förstår är: de flesta på alla sociala medier ville ha ut Glasman ändå. Känns som om glasman/julia inte är så stark hos tittarna om man tänker efter.

På sociala media syns mest 14-åriga tjejer

Sociala media är ingen bra måttstock(fastän många verkar vilja tro det)
2020-03-12, 20:30
  #66290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Undrar vad säcken innehåller som Glasman fick?
Säkert att han sitter säkert på måndag, men frågan är , när får vi veta det?


Måndag under livesändningen.
2020-03-12, 20:31
  #66291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Måndag under livesändningen.
Nej. hade du hängt med så får de reda på det idag.
2020-03-12, 20:31
  #66292
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu vet vi att Amilia inte bajsar varje dag. Chockad över att folk skiter varje dag.
2020-03-12, 20:31
  #66293
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Varför Alex? Tittade lite under dagen och han har ju inte mycket övers till Amilia och Mergim.

Jo det är han. Han skulle aldrig gå in i ett bråk i det huset. Han är för mogen. Det märks att han är riktig fritidsgårds kille, elevassistent. Varenda bråk ska han vara där och lösa. Som alla sa i måndagsfinalen, han är pappan där inne.

För tråkigt. Inget bråk eskalerar, och om du tänker på det, är det för att Alex sprungit in i gula sovrummet för att dra ut bland annat Julia, 2-3 gånger.
2020-03-12, 20:31
  #66294
Medlem
Lord2Moynes avatar
Hela sambons handbollslag gick in och röstade på juden innan deras handbollsträning ikväll bara för att jävlas med valen. Och då är ändå majoriteten av dem vuxna kvinnor, de som följer BB där hatar Amilia lika mycket som de flesta av oss härinne, resten stödröstade

Begåvade tjejer! De hade fattat grejen. ( dom kan ha fått lite medskickade tips från mig dock )
2020-03-12, 20:31
  #66295
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine hade hellre valt att Glasman lämnat inget snack om saken efter man hört henne
2020-03-12, 20:32
  #66296
Medlem
Vaddå Amilias tarmar jobbar inte alls eller vad snackar hon om?
2020-03-12, 20:32
  #66297
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej men med tanke på hur ofta folk pratar bredvid mun i detta hus så lär det inte ta så lång tid innan hela huset vet det

ska vi betta på dag och tid?

Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Vet inte om Jass hakade på kvartetten dock. Hörde att Vickan lobbade för den men hur reagerade Jass?

2020-03-12, 20:32
  #66298
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är bara en lek, trots allt. Och det är väl spännande att tänkande individer kan betrakta samma händelser och dra rakt motsatta slutsatser.
Verkligen
2020-03-12, 20:32
  #66299
Medlem
kermiths avatar
Tack vänner. Vi hardliners har visat ännu en gång att vi har makten framför alla andra BB grupper!
Vi styr den jävla skutan. Ni vet vilka ni är OGs!

Nu får vi hoppas att rookies och fistfuckers lämnar gruppen.
Ni vet vilka ni är. Nu kan ni sluta spamma.

2020-03-12, 20:34
  #66300
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack vänner. Vi hardliners har visat ännu en gång att vi har makten framför alla andra BB grupper!
Vi styr den jävla skutan. Ni vet vilka ni är OGs!

Nu får vi hoppas att rookies och fistfuckers lämnar gruppen.
Ni vet vilka ni är. Nu kan ni sluta spamma.



yes vi håller ihop aldrig att vi släpper det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in