Citat:
Ursprungligen postat av
__Alez__
Varför Alex? Tittade lite under dagen och han har ju inte mycket övers till Amilia och Mergim.
Jo det är han. Han skulle aldrig gå in i ett bråk i det huset. Han är för mogen. Det märks att han är riktig fritidsgårds kille, elevassistent. Varenda bråk ska han vara där och lösa. Som alla sa i måndagsfinalen, han är pappan där inne.
För tråkigt. Inget bråk eskalerar, och om du tänker på det, är det för att Alex sprungit in i gula sovrummet för att dra ut bland annat Julia, 2-3 gånger.