Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Tycker ni att det var ett bra taktiskt val av alex och viccan att starta sin egen grupp??
Rent taktiskt så förstår jag dom. De är medvetna om att Glas, Sami och Julia är en stark trio som kommer hålla varandra om ryggen. Men samtidigt kan det vara farligt att börja prata om det redan nu, och framförallt med Jasse som bevisats vara opålitlig mer än fem gånger.