2020-03-12, 20:20
  #66241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Det här är dödsstöten för Rainbow. De 3 kommer frysa ut Jassa som fan nu tills de får ut henne

Såna jävla bebisfasoner av Sami att hota att lämna, det borde vara förbjudet då han påverkar på det sättet. Kan han inte vara i huset utan Glasman är han fan inte värd en miljon. Fan vad han sjönk i mina ögon.

Rainbow blev officiellt Anty 2.0 idag.

Anty 2.0 är en uppgraderad fungerande version
2020-03-12, 20:20
  #66242
Medlem
Hade varit grymt om bella satt igång brandlarmet innan hon sprungit ut ur huset.
2020-03-12, 20:20
  #66243
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aelgaegg
På riktigt? I så fall är det ju en och samma stolle som sitter med sina konton här på brädan.

Ja det är på riktigt. Jag önskar inga frågor om hur jag vet. Bara resultatet.
2020-03-12, 20:20
  #66244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alex vicky är target dem rövkörde sami glasman så dem ska ut fort som fan
Ja de bildar ju eget team, med Jassa och ev Martin. Vill också ha ut dem!
2020-03-12, 20:21
  #66245
Medlem
Vem tror ni åker på Måndag?? Kommer huset kunna rädda någon på Måndag?
2020-03-12, 20:22
  #66246
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Det här är dödsstöten för Rainbow. De 3 kommer frysa ut Jassa som fan nu tills de får ut henne

Såna jävla bebisfasoner av Sami att hota att lämna, det borde vara förbjudet då han påverkar på det sättet. Kan han inte vara i huset utan Glasman är han fan inte värd en miljon. Fan vad han sjönk i mina ögon.

Rainbow blev officiellt Anty 2.0 idag.
Vadå frysa it Jasse? Hon gör ett kanonjobb att ta avstånd själv. Hon har ju själv paktat emot rainbow nu tillsammans med Alex och Vicky, så hon är knappast ett offer här nu.
2020-03-12, 20:22
  #66247
Medlem
Glömde bort Lisa2 men nu är hon på gång igen! Skrattar och är så glad hela tiden gäääsp!
2020-03-12, 20:22
  #66248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem tror ni åker på Måndag?? Kommer huset kunna rädda någon på Måndag?
Japp makttävling imorgon, hoppas jasse/viccan åker
2020-03-12, 20:22
  #66249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja de bildar ju eget team, med Jassa och ev Martin. Vill också ha ut dem!


ska bli intressant att se hur martin gör tänker han med hjärtat/hjärnan stannar han med glasman tänker han med kuken väljer han jassa
2020-03-12, 20:22
  #66250
Medlem
burialhexs avatar
Haha ni måste kolla in BB's instagram! 100-tals personer som säger det är riggat
2020-03-12, 20:22
  #66251
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Det här är dödsstöten för Rainbow. De 3 kommer frysa ut Jassa som fan nu tills de får ut henne

Såna jävla bebisfasoner av Sami att hota att lämna, det borde vara förbjudet då han påverkar på det sättet. Kan han inte vara i huset utan Glasman är han fan inte värd en miljon. Fan vad han sjönk i mina ögon.

Rainbow blev officiellt Anty 2.0 idag.

De kommer förlora på det, det finns inget sätt att klippa den här dagen utan att Julia, Glasman och Sami ser ut som riktigt falska jävlar.
2020-03-12, 20:23
  #66252
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det här var ju snopet hörni, men grattis till alla som ville ha Glasman kvar.
Härligt att du kan ta det som en broder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in