2020-03-12, 20:17
  #66229
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
vad har du för bevis på denna konspirationsteori? Ungefär som att säga att jorden är platt

För att det är helt genomskinligt.

Statistik ljuger aldrig, tittarna är i fritt fall och de panikbehåller Daniel för att inte riskera att Kopenga sticker så de förlorar de sista 20 tittarna

Skämt och sido, fram med antal röster eller procent efter avslutad omröstning, varför gömma det?

Tror helt ärligt TV4 använder era röster för att få någon typ av bekräftelse av hur många som engagerar sig, sen skiter de fullständigt i vad ni röstar på
2020-03-12, 20:17
  #66230
Medlem
Lejans avatar
Team Fucking Rainbow!!! 🌈🌈
2020-03-12, 20:18
  #66231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Rör inte min Sami! 🤚🏻
Hahah BÄSTA.

Skriver under på detta.
2020-03-12, 20:18
  #66232
Medlem
Lord2Moynes avatar
Nu har ju en åkt, kan det inte bli så att R-veckan avslutas och att nya lag delas in till nya tävlingar och allt nollställs?

Jag vet jag griper efter halmstrån, jag vill bara att Amilia ska ha en chans att få köras ut på en gaffeltruck på måndag och ta emot folkets hyllningar
2020-03-12, 20:18
  #66233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alex, Victoria, Jassa, Philip (Glasman - om statyetten inte betyder att han sitter säkert)


alex vicky är target dem rövkörde sami glasman så dem ska ut fort som fan
2020-03-12, 20:18
  #66234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
LOL. Glasman fick 94% av rösterna.

På riktigt? I så fall är det ju en och samma stolle som sitter med sina konton här på brädan.
2020-03-12, 20:18
  #66235
Medlem
__Alez__s avatar
Plocka Jassa på måndag?
2020-03-12, 20:18
  #66236
Medlem
Mikeyjamess avatar
Det här är dödsstöten för Rainbow. De 3 kommer frysa ut Jassa som fan nu tills de får ut henne

Såna jävla bebisfasoner av Sami att hota att lämna, det borde vara förbjudet då han påverkar på det sättet. Kan han inte vara i huset utan Glasman är han fan inte värd en miljon. Fan vad han sjönk i mina ögon.

Rainbow blev officiellt Anty 2.0 idag.
2020-03-12, 20:19
  #66237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är med dig där +10

Jag med 🙃
2020-03-12, 20:19
  #66238
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
ser hellre glasjuden kvar men tror det blir mer omskakande om han åker ut men men det visar sig...

Tack för att du röstade på juden Führer Brajzilla.
Hälsningar
H. Heydrich.
2020-03-12, 20:19
  #66239
Medlem
xrlpyts avatar
Det här var ju snopet hörni, men grattis till alla som ville ha Glasman kvar.
2020-03-12, 20:19
  #66240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Plocka Jassa på måndag?


nej omöjligt just nu med stödet hon har tyvärr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in