Citat:
Ursprungligen postat av
Flaxiflux
vad har du för bevis på denna konspirationsteori? Ungefär som att säga att jorden är platt
För att det är helt genomskinligt.
Statistik ljuger aldrig, tittarna är i fritt fall och de panikbehåller Daniel för att inte riskera att Kopenga sticker så de förlorar de sista 20 tittarna
Skämt och sido, fram med antal röster eller procent efter avslutad omröstning, varför gömma det?
Tror helt ärligt TV4 använder era röster för att få någon typ av bekräftelse av hur många som engagerar sig, sen skiter de fullständigt i vad ni röstar på