Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Hur fan blev jas, martin, alex och viccan ett team? lol
Eftersom Jasmine playa alex och bjöd in till honom för att göra martin svartis.
Då fick hon honom runt halsen och det utvecklades senare till vänskap. Viccan har ju hängt efter och vart kåt på martin hela tiden samt haft alex som sin backupboyfriend.
Så dom 4 blev ju dom "två paren" som hänger.
Medans Sami, Glasman och Julia bildar team 2.
Och Mergim Lennie och Amilia bildar team 3.
Sedan finns ju Team Rainbow kvar på ytan men i realiteten existerar det inte längre.