2020-03-12, 20:14
  #66217
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
grejen med sami är att även om varenda jävel här i tråden röstar för att sami ska ut så kommer det inte räcka
Rör inte min Sami! 🤚🏻
2020-03-12, 20:14
  #66218
Medlem
Synd att man ej fick rösta mellan Sami och Glasman
2020-03-12, 20:14
  #66219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur fan blev jas, martin, alex och viccan ett team? lol


vicky sprang i ren jassa stil och skvallrade till jassa att hon var plan b att röstas ut så nu har hon skapat en en grupp trots att hon är emot grupperingar
2020-03-12, 20:14
  #66220
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
TV4 väljer vem de tycker ska vara kvar.

Helt genomskinligt att det manipuleras när inga resultat redovisas, inte ens i procent efter en utröstning. De tittar siffror och ser hur många som engagerar sig och plockar ut vem fan dem vill utan att någon rycker på axlarna. Så genomskinligt.

vad har du för bevis på denna konspirationsteori? Ungefär som att säga att jorden är platt
2020-03-12, 20:15
  #66221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Rör inte min Sami! 🤚🏻


är med dig där +10
2020-03-12, 20:15
  #66222
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Glasman är dövikt reserverad för att se Amigim böla/inte jubla
Helt riktigt! Är av exakt samma åsikt.
2020-03-12, 20:15
  #66223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur fan blev jas, martin, alex och viccan ett team? lol

Eftersom Jasmine playa alex och bjöd in till honom för att göra martin svartis.

Då fick hon honom runt halsen och det utvecklades senare till vänskap. Viccan har ju hängt efter och vart kåt på martin hela tiden samt haft alex som sin backupboyfriend.

Så dom 4 blev ju dom "två paren" som hänger.

Medans Sami, Glasman och Julia bildar team 2.


Och Mergim Lennie och Amilia bildar team 3.


Sedan finns ju Team Rainbow kvar på ytan men i realiteten existerar det inte längre.
2020-03-12, 20:15
  #66224
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
vilka hänger löst på måndag???
Alex, Victoria, Jassa, Philip (Glasman - om statyetten inte betyder att han sitter säkert)
2020-03-12, 20:16
  #66225
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Gött som fan, skulle dock vara intressant att se med vilka siffror Glasman krossade henne med.
Tror du det var jämt? Tror faktiskt inte det var det. Hade det varit Jassa, hade det varit en tuff match!
2020-03-12, 20:17
  #66226
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Många har ledsnat på Glasman sista dagarna

LOL. Glasman fick 94% av rösterna.
2020-03-12, 20:17
  #66227
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Rammi73

Jag vill gärna höra en kommentar!

Väntar ivrigt jag med
2020-03-12, 20:17
  #66228
Medlem
Trollsvanss avatar
Amilia står och SUCKAR i bakgrunden 😂

Allt fortgår och det är som att Izza aldrig hände. Bara det att nu vet rainbow att pink vill ha ut Glasman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in