En saker är säker. Det blir omgrupperingar om Glasman åker. Precis som det blev när Anty åkte. Skulle bli intressant att se. Också för att de i huset tror att han är populär så det blir kortslutning i deras hjärna. Och så kanske de har fått en hum om vem som har röstat på vem vilket också kommer bidra till omgrupperingen.
Samma här , det är ett sjukt tryck på Instagram om att rösta ut glasman om han står mot Izabella, tycker vi kör på de!!
Jag skiter även fullständigt i om sami och julia lämnar då. Detta är ett spel. Om dom ska lämna för att deras kompis åkte ut så har dom inget i BB att göra