2020-03-12, 16:43
  #65149
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Dumfan den andra gruppen är 6 pers tre kommer inte nominera Glasman.
Hur fan dum är du.

Jag tror att det blir minst 4 stycken som röstar på glasman.
2020-03-12, 16:43
  #65150
Medlem
Klart att Izabella ryker om hon ställs mot Glasman. Vad har hon gjort i huset förutom att gå ut och röka? Fruktansvärt tråkig deltagare.
2020-03-12, 16:43
  #65151
Medlem
foxieroxies avatar
En saker är säker. Det blir omgrupperingar om Glasman åker. Precis som det blev när Anty åkte. Skulle bli intressant att se. Också för att de i huset tror att han är populär så det blir kortslutning i deras hjärna. Och så kanske de har fått en hum om vem som har röstat på vem vilket också kommer bidra till omgrupperingen.
2020-03-12, 16:44
  #65152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Samma här , det är ett sjukt tryck på Instagram om att rösta ut glasman om han står mot Izabella, tycker vi kör på de!!
Jag skiter även fullständigt i om sami och julia lämnar då. Detta är ett spel. Om dom ska lämna för att deras kompis åkte ut så har dom inget i BB att göra
2020-03-12, 16:44
  #65153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jodå han har gjort sitt tycker jag

Skiter egentligen i Glasman, men tror att Sami kommer få det riktigt tufft där inne utan honom och jag är fan inte beredd att riskera det
2020-03-12, 16:44
  #65154
Medlem
Censur igen
2020-03-12, 16:44
  #65155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag tror att det blir minst 4 stycken som röstar på glasman.
Lennie,mergim,amilia,bella va xD
2020-03-12, 16:44
  #65156
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Klart att Izabella ryker om hon ställs mot Glasman. Vad har hon gjort i huset förutom att gå ut och röka? Fruktansvärt tråkig deltagare.

Hoppas att hon ryker.
2020-03-12, 16:44
  #65157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skiter egentligen i Glasman, men tror att Sami kommer få det riktigt tufft där inne utan honom och jag är fan inte beredd att riskera det
+1
2020-03-12, 16:44
  #65158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Klart att Izabella ryker om hon ställs mot Glasman. Vad har hon gjort i huset förutom att gå ut och röka? Fruktansvärt tråkig deltagare.
Många har ledsnat på Glasman sista dagarna
2020-03-12, 16:45
  #65159
Medlem
Lång censur jävla tramsande... straffa martin och jasse nu era veklingar
2020-03-12, 16:45
  #65160
Medlem
Paulabrauns avatar
Ut med Izabella nu, sen kör vi ut blåvalsjäveln (Amilia), Bögrim, Vänsterflummaren (Philip),

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in