2020-03-12, 16:45
  #65161
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lennie,mergim,amilia,bella va xD

Ja och vem vet vad Jasse röstar?
2020-03-12, 16:45
  #65162
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag tror att det blir minst 4 stycken som röstar på glasman.

Och dom 2 med flest röster får sen tittarna avgöra vem som åker.

Som de ser ut nu blir det Glasman Vs. Bella


Glasman åker, trist.
2020-03-12, 16:45
  #65163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lennie,mergim,amilia,bella va xD
Tror jag med ev Amilia Oxå
2020-03-12, 16:45
  #65164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Hoppas att hon ryker.
precis! GLASMAN FÅR INTE LÄMNA IDAG. Sami kommer må ännu sämre där inne då
2020-03-12, 16:45
  #65165
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Många tomtar i andra grupper verkar vilja rösta så Bella blir kvar!

ser hellre glasjuden kvar men tror det blir mer omskakande om han åker ut men men det visar sig...
2020-03-12, 16:45
  #65166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skiter egentligen i Glasman, men tror att Sami kommer få det riktigt tufft där inne utan honom och jag är fan inte beredd att riskera det
"Spelet har börjat!" - Patzy
2020-03-12, 16:46
  #65167
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skiter egentligen i Glasman, men tror att Sami kommer få det riktigt tufft där inne utan honom och jag är fan inte beredd att riskera det

Glasman är viktig att ha kvar än så länge. Vi kan skicka ut honom om 4 veckor.
2020-03-12, 16:46
  #65168
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Och dom 2 med flest röster får sen tittarna avgöra vem som åker.

Som de ser ut nu blir det Glasman Vs. Bella


Glasman åker, trist.

Det vore högst märkligt om han förlorar mot Izabella.
2020-03-12, 16:46
  #65169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Samma här , det är ett sjukt tryck på Instagram om att rösta ut glasman om han står mot Izabella, tycker vi kör på de!!


ah det där är nog inget att bryr sig om tycker dem flesta konton inehåller 0 följare så bara massa luffare som skriver för dem blir kränkta och ser jassa som en idol som hon har lyckats lura
2020-03-12, 16:46
  #65170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Tror jag med ev Amilia Oxå
skrev ju amilia
2020-03-12, 16:46
  #65171
Medlem
Globalisten55s avatar
Alert!Censur...Jasmine snackar skit...Julia har haft rätt hela tiden angående Jassa
2020-03-12, 16:47
  #65172
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Klart att Izabella ryker om hon ställs mot Glasman. Vad har hon gjort i huset förutom att gå ut och röka? Fruktansvärt tråkig deltagare.

Skulle vara såååå kul om Glasman åkte ut mot henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in