Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Glasman kommer inte ryka och det kommer inte stå mellan Izabella och Glasman. Har ni inte följt liven?
Skulle det mot förmodan stå mellan Izabella och Glasman så är vi mobiliserade att rädda Glasman. Är ni fan kloka i skallen ens att välja Izabella?
Bara för att det ska bli drama, folk kommer ju bli knäckta av att han ryker och inte fatta ett jävla skit eftersom ingen tycker ju om Izabella mer än glasman.
Kommer ju bli asroligt. Glasman får fira sin födelsedag med sina vänner, han kommer inte vinna BB endå so who cares.