2020-03-12, 16:40
  #65137
Medlem
Ikväll röstar vi ut juden med långkalsonger 😂
2020-03-12, 16:41
  #65138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
De pratar inte om röstninge. De pratar om Rainbows flera timmars spekulerande och att Glasman är rädd för att åka.
var det därför dom bröt för censur just nu XDD det är förbjudet.
2020-03-12, 16:41
  #65139
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Men ärthjärna 2st nominerar dom ju själva!? Glasman och hans grupp kommer nominera bella och sen kommer den andra gruppen rösta Glasman.

Dumfan den andra gruppen är 6 pers tre kommer inte nominera Glasman.
Hur fan dum är du.
2020-03-12, 16:41
  #65140
Medlem
foxieroxies avatar
Martin sade att Amilia älskar att prata om sig själv
2020-03-12, 16:41
  #65141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Glasman kommer inte ryka och det kommer inte stå mellan Izabella och Glasman. Har ni inte följt liven?
Skulle det mot förmodan stå mellan Izabella och Glasman så är vi mobiliserade att rädda Glasman. Är ni fan kloka i skallen ens att välja Izabella?

Bara för att det ska bli drama, folk kommer ju bli knäckta av att han ryker och inte fatta ett jävla skit eftersom ingen tycker ju om Izabella mer än glasman.

Kommer ju bli asroligt. Glasman får fira sin födelsedag med sina vänner, han kommer inte vinna BB endå so who cares.
2020-03-12, 16:41
  #65142
Medlem
Jag skulle rösta kvar Bella just för att skapa kaos i grupperna lol.
2020-03-12, 16:42
  #65143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Åh fan. Men inte fan röstar vi väl ut Glasman än?!
Jodå han har gjort sitt tycker jag
2020-03-12, 16:42
  #65144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Om han gör det då?
Skulle inte förvåna mig om han drar. Verkar skapligt trött på alla där inne

Nej, jag tror det är så han känner, men när det kommer till kritan kommer han aldrig lämna, han är inte den typen enligt mig.
2020-03-12, 16:42
  #65145
Medlem
"Hon pratar mycket om sig själv, hon älskar att göra det" - Snickarn om Amilia.
Han är inte så dum som han verkar.
2020-03-12, 16:42
  #65146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag skulle rösta kvar Bella just för att skapa kaos i grupperna lol.


Samma här , det är ett sjukt tryck på Instagram om att rösta ut glasman om han står mot Izabella, tycker vi kör på de!!
2020-03-12, 16:43
  #65147
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Bara för att det ska bli drama, folk kommer ju bli knäckta av att han ryker och inte fatta ett jävla skit eftersom ingen tycker ju om Izabella mer än glasman.

Kommer ju bli asroligt. Glasman får fira sin födelsedag med sina vänner, han kommer inte vinna BB endå so who cares.

Orkar inte dra det längre. Man vill alltså ha kvar Amelia.
Djävla idioter.
2020-03-12, 16:43
  #65148
Medlem
Chandler Bings avatar
Jag kan lätt rösta hem glasman, inga problem!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in