2020-03-12, 16:36
  #65113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Problemet är att Sami har sagt att han kommer lämna om Glasman åker, frågan är om det är tomma ord eller inte. Kan nog vara så att Glasman behövs för att Sami ska orka hela vägen.
Men kommer fan bli irriterad på Sami då! Detta är inte Love Island eller kompis-spelet. De tävlar individuellt, man lämnar inte för en kompis åker ut. Han kan hänga med honom så mycket han vill på utsidan. Det gäller 1 miljon kr
2020-03-12, 16:36
  #65114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Problemet är att Sami har sagt att han kommer lämna om Glasman åker, frågan är om det är tomma ord eller inte. Kan nog vara så att Glasman behövs för att Sami ska orka hela vägen.
Börjar bli skapligt trött på att Sami hotar med att lämna om Glasman åker. Han har redan vunnit BB, vad är det han inte fattar? Han klarar sig gott och väl utan Glasman.
2020-03-12, 16:36
  #65115
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mja kan bli tufft och jämt den omröstningen..
Men blir det Glasman då får ni se 2st andra lämna huset i samma veva, Sami & Julia gå ut då också tyvärr så vi får se vad kvällen ger!

Det kommer aldrig hända.
2020-03-12, 16:36
  #65116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det står ju inte att en tvingas lämna huset, bara ”tvingas lämna”. Tror ni det är till gränslandet? Sorry om detta avhandlats redan
Det är redan bekräftat att en lämnar huset idag. inget gränsland.
2020-03-12, 16:37
  #65117
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Om vi får rösta mellan Izabella och Glasman kommer jag välja kicka ut glasman bara för att skapa dramatik på hög nivå i huset.

Han kommer lämna så stort tomrum efter sig att alla kommer få spader och gråta blod att dom inte förutsåg detta och gjorde allt för att stoppa att han blev nominerad.


Diggar Glasman 100x mer än Izabella men BB är så jävla tråkigt i år jag vill att det ska hända något oväntat. Sami kommer endå vinna i vilket fall.

Jag tror inte grupperna gör något för vinsten endå, även om rainbow förlorar och ger alla andra makten så kommer Sami vinna varenda omröstning han står nominerad i endå.


Om sami går ut när glasman får lämna då?
2020-03-12, 16:37
  #65118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hur kommer det sig att Jassa blivit så poppis (om man kollar på bb's instagram)

Hon ligger o hånglar med Martin eller skriker som ett barn? Hur kan man gilla det?


Går man dessutom påinatagrams kommentarsfält är de glasman som åker idag och jassa blir säker
Folket tycker hon verkar genuin och ödmjuk.
2020-03-12, 16:37
  #65119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem tror ni tar över manteln i Rainbow om Glasman åker ut???

Ingen. Kommer bli mindre grupperingar bara
2020-03-12, 16:37
  #65120
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du är nog riktigt dum nu. Glasman får som mest fyra röster (jag räknar med att bella röstar Glasman) och plan B var att ta Jassa för att hon tar Izabella i en omröstning. Nu kan du kanske räkna ut det om du kan räkna till mer än fyra, men jag är lite osäker på dig där.

Men ärthjärna 2st nominerar dom ju själva!? Glasman och hans grupp kommer nominera bella och sen kommer den andra gruppen rösta Glasman.
2020-03-12, 16:37
  #65121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hur kommer det sig att Jassa blivit så poppis (om man kollar på bb's instagram)

Hon ligger o hånglar med Martin eller skriker som ett barn? Hur kan man gilla det?


Går man dessutom påinatagrams kommentarsfält är de glasman som åker idag och jassa blir säker

Beror på att hon framställs bra i avsnitten. Kollar man liven får man lite andra uppfattningar om deltagarna.
2020-03-12, 16:37
  #65122
Medlem
Jasse o martin pratar om röstningen, är ju förbjudet.
2020-03-12, 16:37
  #65123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem tror ni tar över manteln i Rainbow om Glasman åker ut???


har du kollat liven idag så ser man att det är sami&julia som styr dem använder bara glasman som ansiktet utåt det var ju dem som drog upp att jassa skulle ut alla först och stog på sig dem bara använder glasman som en pjäs
2020-03-12, 16:38
  #65124
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem tror ni tar över manteln i Rainbow om Glasman åker ut???

Vickan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in