2020-03-12, 16:28
  #65089
Medlem
Ajaj bella kommer lacka ur när hon ser att martin skrivit isabella istället för izabella hahaha
2020-03-12, 16:28
  #65090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
”Är inte dvärg ett djur?” -Mergim
Skrattade högt. Måste fan ha det som min signatur
2020-03-12, 16:28
  #65091
Medlem
Sakariaskramforss avatar
Smartman vekar ha fått psykosnoja
Han palllar inte trycket från spelet
2020-03-12, 16:29
  #65092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp

Tack
2020-03-12, 16:29
  #65093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så Glasman vs Izabella där vi bestämmer?

Då var det den omröstningen som gjordes på hemsidan förut som gäller alltså?
Borde ju bli iza ut.
Lugn, vissa kanske ändrar sig i sista sekunden och fulspelar. tror jasse kanske får lite röster
2020-03-12, 16:29
  #65094
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakariaskramfors
Smartman vekar ha fått psykosnoja

Antagligen för att han vet att han inte är så ärlig som han säger. Det kan ha gott ha.
2020-03-12, 16:30
  #65095
Medlem
Det står ju inte att en tvingas lämna huset, bara ”tvingas lämna”. Tror ni det är till gränslandet? Sorry om detta avhandlats redan
2020-03-12, 16:30
  #65096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så Glasman vs Izabella där vi bestämmer?

Då var det den omröstningen som gjordes på hemsidan förut som gäller alltså?
Borde ju bli iza ut.
Många som röstat för att rädda Bella för de lackade för Glasmans beteende och hur alla sju pers satte sig och smed planer mot henne. Så hon kanske blir immun. Då blir det Glasman mot nästa person med flest röster. Och då kommer vi få bestämma kl 19 vem som åker.
2020-03-12, 16:30
  #65097
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så Glasman vs Izabella där vi bestämmer?

Då var det den omröstningen som gjordes på hemsidan förut som gäller alltså?
Borde ju bli iza ut.
Mja kan bli tufft och jämt den omröstningen..
Men blir det Glasman då får ni se 2st andra lämna huset i samma veva, Sami & Julia gå ut då också tyvärr så vi får se vad kvällen ger!
2020-03-12, 16:31
  #65098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Antagligen för att han vet att han inte är så ärlig som han säger. Det kan ha gott ha.
Precis. Glasman kanske inser att han går emot sina principer. Jag tror Glasman hade rykt om han hade suttit nominerad, inte många som gillar han på utsidan då han tagit över det Anty höll på med.
2020-03-12, 16:31
  #65099
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej kommer ju bli glasjuden mot izabella vi kommer få rösta om

Du är nog riktigt dum nu. Glasman får som mest fyra röster (jag räknar med att bella röstar Glasman) och plan B var att ta Jassa för att hon tar Izabella i en omröstning. Nu kan du kanske räkna ut det om du kan räkna till mer än fyra, men jag är lite osäker på dig där.
2020-03-12, 16:32
  #65100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mja kan bli tufft och jämt den omröstningen..
Men blir det Glasman då får ni se 2st andra lämna huset i samma veva, Sami & Julia gå ut då också tyvärr så vi får se vad kvällen ger!
Fan va onödigt att gå med i BB om man ska lämna för att ens kompis åkte ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in