Citat:
Ursprungligen postat av
__Alez__
Så Glasman vs Izabella där vi bestämmer?
Då var det den omröstningen som gjordes på hemsidan förut som gäller alltså?
Borde ju bli iza ut.
Mja kan bli tufft och jämt den omröstningen..
Men blir det Glasman då får ni se 2st andra lämna huset i samma veva, Sami & Julia gå ut då också tyvärr så vi får se vad kvällen ger!