2020-03-12, 16:32
  #65101
Medlem
__Alez__s avatar
Förresten fick deltagarna corona-info förut?

Var en lång censur och efter den pratade de om corona och något om att poolen?
2020-03-12, 16:32
  #65102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mja kan bli tufft och jämt den omröstningen..
Men blir det Glasman då får ni se 2st andra lämna huset i samma veva, Sami & Julia gå ut då också tyvärr så vi får se vad kvällen ger!


naturligtvis skitsnack från sami han vet att hans fans nu kommer rösta sönder sig på glasen för att sami ska stanna kallas taktik
2020-03-12, 16:33
  #65103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mja kan bli tufft och jämt den omröstningen..
Men blir det Glasman då får ni se 2st andra lämna huset i samma veva, Sami & Julia gå ut då också tyvärr så vi får se vad kvällen ger!
Tror inte på de lämnar. Man brukar säga så i stundens hetta men de spelar ju om 1 miljon. Man lämnar fan inte för någon kompis åker ut som man ändå kommer träffa snart igen. Och gör man det då är man fan inte värdig vinnare.
2020-03-12, 16:33
  #65104
Medlem
Om vi får rösta mellan Izabella och Glasman kommer jag välja kicka ut glasman bara för att skapa dramatik på hög nivå i huset.

Han kommer lämna så stort tomrum efter sig att alla kommer få spader och gråta blod att dom inte förutsåg detta och gjorde allt för att stoppa att han blev nominerad.


Diggar Glasman 100x mer än Izabella men BB är så jävla tråkigt i år jag vill att det ska hända något oväntat. Sami kommer endå vinna i vilket fall.

Jag tror inte grupperna gör något för vinsten endå, även om rainbow förlorar och ger alla andra makten så kommer Sami vinna varenda omröstning han står nominerad i endå.
2020-03-12, 16:33
  #65105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
naturligtvis skitsnack från sami han vet att hans fans nu kommer rösta sönder sig på glasen för att sami ska stanna kallas taktik
Jag är fan av Sami men kommer aldrig rösta kvar Gubb-Glaset.
2020-03-12, 16:34
  #65106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lugn, vissa kanske ändrar sig i sista sekunden och fulspelar. tror jasse kanske får lite röster

Jag tror inte mer än 2 Max 3 kommer rösta på Glasman? Ingen kommer rösta på Alex. Tror Viktoria kommer få någon röst.
2020-03-12, 16:34
  #65107
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Precis. Glasman kanske inser att han går emot sina principer. Jag tror Glasman hade rykt om han hade suttit nominerad, inte många som gillar han på utsidan då han tagit över det Anty höll på med.

Han ligger högt. På Facebook är han populär och även här på BB.
I tysta röster.
2020-03-12, 16:34
  #65108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Om vi får rösta mellan Izabella och Glasman kommer jag välja kicka ut glasman bara för att skapa dramatik på hög nivå i huset.

Han kommer lämna så stort tomrum efter sig att alla kommer få spader och gråta blod att dom inte förutsåg detta och gjorde allt för att stoppa att han blev nominerad.


Diggar Glasman 100x mer än Izabella men BB är så jävla tråkigt i år jag vill att det ska hända något oväntat. Sami kommer endå vinna i vilket fall.

Problemet är att Sami har sagt att han kommer lämna om Glasman åker, frågan är om det är tomma ord eller inte. Kan nog vara så att Glasman behövs för att Sami ska orka hela vägen.
2020-03-12, 16:34
  #65109
Medlem
Vem tror ni tar över manteln i Rainbow om Glasman åker ut???
2020-03-12, 16:35
  #65110
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Om vi får rösta mellan Izabella och Glasman kommer jag välja kicka ut glasman bara för att skapa dramatik på hög nivå i huset.

Han kommer lämna så stort tomrum efter sig att alla kommer få spader och gråta blod att dom inte förutsåg detta och gjorde allt för att stoppa att han blev nominerad.


Diggar Glasman 100x mer än Izabella men BB är så jävla tråkigt i år jag vill att det ska hända något oväntat. Sami kommer endå vinna i vilket fall.


Jag tror inte grupperna gör något för vinsten endå, även om rainbow förlorar och ger alla andra makten så kommer Sami vinna varenda omröstning han står nominerad i endå.


Jag tänker också exakt såhär! Gillar Bella kanske lite mer, min i övrigt on point!
2020-03-12, 16:36
  #65111
Medlem
burialhexs avatar
Hur kommer det sig att Jassa blivit så poppis (om man kollar på bb's instagram)

Hon ligger o hånglar med Martin eller skriker som ett barn? Hur kan man gilla det?


Går man dessutom påinatagrams kommentarsfält är de glasman som åker idag och jassa blir säker
2020-03-12, 16:36
  #65112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Problemet är att Sami har sagt att han kommer lämna om Glasman åker, frågan är om det är tomma ord eller inte. Kan nog vara så att Glasman behövs för att Sami ska orka hela vägen.

Tror inte på det, Sami kommer va kvar, men han kommer säkert tycka det är tungt men jag skiter i det Sami klarar det och jag vill ha drama.

Åker Izabella ut så är det som om inget hände...

Ingen bryr sig om hon åker ut. Snark..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in