2020-03-12, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunniest
Mitt första inlägg ever här på fb. Nu kan jag inte hålla mig längre.
Jassa må vara naiv men hon är ingen elak människa. Jag tycker att Glasman/ Sami/Juliapakten är skamlösa mot Jassa.
I nuläget kommer jag att rösta kvar Jassa mot alla dessa tre.

TACK. Skönt att man är fler som tänker likadant.
2020-03-12, 12:22
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fan nu säger de igen: Julia och Sami går om Glasman åker

Får inte ske!!!

Nya tjejen vet ju vad folket tycker därute dessutom och hon hintande ändå om det nyss

”Inte säkert alla förlorar mot Jasse, det finns fler som är älskade i huset”

Låt dem gå.
Medlem
aina08s avatar
Sami borde sluta prata nu.
Blir lätt lite för många löften när dom fortsätter att prata.
Frida och Philip ska dom inte ge får stora löften.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Detta är inte ens taktiskt från Julia. Hon hatar Jassa pga hon snodde Martin. Falska luder!

Hon slår knut på sig själv. Sån taktik funkar aldrig!
2020-03-12, 12:23
Medlem
Men nu har de ändå bestämt Izabella. Frida har ändå hintat mycket om att tittarna inte kommer GILLA om de röstar ut Jasse.

Gillar inte heller det snacket om att ”ryker du så går jag” då vettifan om man är värdig vinnare.

Lennie kommer väl vinna BB till slut 🤢
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag vet inte vem jag kommer välja, ryker glasman hur blir då sami, kommer han bli jocke deppig och att de blir bra igen efter några dagar eller kommer han deppa ihop fullständigt och verkligen lämna. Den sami vill inte jag se

Å andra sidan, vill du verkligen ha kvar en Sami som inte klarar sig utan Glasman? Det skulle i så fall visa att han är en svag person som inte klarar sig själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Sami säger också att enda chansen att rösta ut Jassa är vid anonym-röstning. Men kort därefter säger han att de kör ett ärligt spel

Hörde också det där och det var inte alls det han sa. Han sa att hon är opålitlig så med hennes kan man inte köra ärligt spel ish. Men han menade att de gör det generellt du har ju lyssnat med halva örat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Glasman är Samis största fiende. Han är bra på att manipulera och kommer förr eller senare vända alla mot Sami för han bryr sig inte om att rösta med hjärtat utan bara taktiskt. Han förstår Sami är storfavorit.

Ja jo förr eller senare blir de ju så. Men fan de är ju 2 månader kvar, för tidigt att börja med taktik nu. De kommer komma in minst 5 pers till innan man kan börja tänka "nån av oss som är härinne kommer vinna allt"
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2020-03-12 kl. 12:27.
2020-03-12, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Skulle vara kul om Glasman och Mergin står mot varandra och tittarna röstar kvar Mergin. Muahahahhaha "In your face Glasman!" Glasman skryter om hur ärlig han är och vilken god spelare han är hela tiden.
I nuläget hade jag röstat ut Glasman mot alla även Mergim. Okej kanske inte mot Amilia. Men han är för taktiskt jag litar inte på honom och jag tror han kommer hugga Sami i ryggen längre fram, för att Sami är ett stort hot. Han kommer älska att hugga en ex-nazist i ryggen. Tror han spelar mest av alla därinne men döljer det bra.
Medlem
xrlpyts avatar
Så förvånade de kommer bli när de får veta att tittarna har sista ordet. Drömmen vore ju om det blir Bella mot Glasman, och vi röstar ut Glasman.
Medlem
Ursäkta Julia??
''Jasse tar inte vara på vår vänskap..''

Nej men vad fan gör du då??? Du står ju och talar om hur äcklig hon är typ KONSTANT.
Ahhhh jag blir så provocerad och arg av detta. Vill bara berätta allting för Jasse.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Frida får höra allt från Sami och Julia nu, jag HOPPAS att hon berättar för Jassa.

Ja, hoppas, hoppas. Varför pratar de med henne? Är det bara ena laget som har fått brev om att rösta ut någon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in