2020-03-12, 12:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Exakt. Och de resonerar ju väldigt rimligt kring att Izabella bara kommer närmare och närmare Mergim, och att det är bäst att ta ut henne framför Philip.

Absolut!
Bannlyst
Haha meeeergim
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag kommer rösta ut Glasman före Bella. Vill skapa lite kaos. Och se Alex tappa hakan. Vi vet ändå både Mergim och Amilia ryker när de hänger löst så det är ingen fara att de går och vinnar

Slösa inte bort din röst.
2020-03-12, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nu paktar Alex och Glasman att om det kommer till det så ska de rösta på Jassa. Glasman "Jag pratar med Alex, du pratar med Victoria".

Manipulerande, falska... #€%#€%#
Om Glasman står mot Bella i en utröstning då kör jag ut honom.
Medlem
kermiths avatar
Mergim lackar. En varning till och han åker.
Medlem
Deferos avatar
Någon som kan sammanfatta hur snacket går kring örådet? Röstar lagen bara inom sig själva? Vilka pakter finns och hur kommer de rösta?
2020-03-12, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Och Amilia kommer ju aldrig att ändras. Skillnaden nu mot tidigare är ju bara att hon inte har någon att prata skit med. Mergim och Lennie är allt hon har. Margim vill hon inte ens hänga med men tvings göra de för att inte bli ensam. Släpper hon Mergim och tappar hon även Lennie.
Amilia och Mergim kör samma spel, ibland själva ibland tillsammans men fortfarande på samma sätt med skitsnack som äkta mobbare.
Precis så. Och hade Amilia-gruppen varit i majoritet så hade DC följt dem hela dagen och inte Glasman och gänget. Men nu har de liksom inte så mycket att komma med, för att de inte har så mycket att diskutera. Därför kan det uppfattas som att de inte tänker på örådet öht, men slår vad om att Amilias lillhjärna (som hon själv skulle kallat den) går på högvarv just nu.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Spännande om Sami, Julia, Frida, Philip, Bella och röda laget röstar på Jasmine. Resten röstar på Bella, de två sitter och Bella skickas hem av tittarna. Kan Jasmine börja ana att det finns folk i hennes närhet som hugger henne i ryggen...?

Hoppas, hoppas verkligen att hon skulle fatta det då. Drömläge skulle vara om de spelar upp ett klipp från hur de har resonerat och Jassa får se när Julia säger att Jassa är falsk och att hon vill ha ut henne. Har Julia sagt det till Jassa nykter någon gång utan att ta tillbaka det som Olga? Näe, det har hon inte. Hon är fruktansvärt falsk.
Medlem
Fan nu säger de igen: Julia och Sami går om Glasman åker

Får inte ske!!!

Nya tjejen vet ju vad folket tycker därute dessutom och hon hintande ändå om det nyss

”Inte säkert alla förlorar mot Jasse, det finns fler som är älskade i huset”
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2020-03-12 kl. 12:19.
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Nu står Vickan och säker till Bella att hon och Jassa vill ha kvar henne. Hon är så falsk Vickan! Ser det tydligare och tydligare

Hon är otroligt falsk! Inställsam, martyr och ljuger till allt och alla om det är till hennes egen fördel. Hon bjuder in sig själv i konflikter som kan gynna henne också. Urk!
2020-03-12, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Slösa inte bort din röst.
Glasman har senaste dagarna sjunkit i mina ögon. Tro mig, han kommer vara den första till att vända alla mot Sami för han VET det är hans största hot mot miljonen.
2020-03-12, 12:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fan nu säger de igen: Julia och Sami går om Glasman åker

Får inte ske!!!

För mig får de gärna dra alla tre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto